Save our GaiA


haha..ari ni besh r gak..syukur maseh idop..tadi gi tgk citer WallE..emang besh r...x der r bangat besh neyr...tpi citer katun tu guer salut la pasal emang banyak diernyer pengajaran contohnyer nie r sayangi bumi kiter..memang kene , pandai r disney n pixar dier masukkkan mesej tu dalam citer ni bkan aper agar nanti kekanak ni terdidik dier nyer fikiran dan akan timbul kesedaran di situ tentang memlihare bumi...wahhh bsyarah ke aper ni wkaka...layankan...


haha sebenarnyer ari ni ari keputeraan guer kire maulud saufi r nie wkaka...ntah da beso cam beser jer r..kengkawan lak sumer x cuti..ampeh..tp x per..kalorajer ari keputeraan dier..dier bagi pingat kat orang kalo aku aku bagi aproved kawan kat fs..aku bkan r deman ke aper tp tu r x kenal maleh r jadik kawan sampah jer nanti setakat tegur sekali jer dah pastu saper nie...jadik kepader saper nak add silalah add pader arini 20082008 wkaka..keramat tu wkakak...

blog nie maseh laie dalam proses pembinaan so maleh r publish jadik aku kene manyak laie bacer blog orang dan belajo canner nak hias mende alah nie wkaka...

~Tika saEsok Ari teraherku~
aku nak puaskan ati ku esok..sesaper nak jumper jo m aku kan berada di sekitar cs angsana n tebrau wkak...paperpon save our gaia
0 Responses