cerita kedai kopi!!

punyer la lame nunggu dak apeh 69 neh sampai aku balik
n jmper la lak sorang boss kat sini
ajak minum...
jom minummm...

pas minum boss(ketua unit..masih bujang,..ensem..alim dan berakhlak)neh lepak
lak kat umah aku
bile nak balik neh....
x balik2
ale2 ade satu topik die yang menarik

die neh umur 28 dah..tue tp x kawen
aku pon tanyer kenape ko tak kawen...
cewah ko aku ko aku jerk ngan boss...ahahaha
die neh ketua unit unggas...

die pon jawab soalan aku tadi...
die pon becerite tentang kisah cinta die
memang sadis...
die memang pencinta wanita yang sgt serius..
serius gile macam blog serius,,,

die pernah bercinta sampai tertonggang tonggek sampai
pernha dikecewakan 2 kali..
pompan tuh nak dier..n die pon nak pompan tuh
tapi mak dorang rejek sebab die dloo x keje kerajaan
what the heck!!
macam citer drama melayu klasik..

n die citer la macam mane dier gile meroyan kerana putuh cinta la bagai
dier kater dier ambik masa setaun untuk pulih...fullamak...
sampai skang dier x leh nak hilangkan saki baki nyer
bile dier nak jack sorang pompan neh
die akan membandingkan dgn yang lepas2...
dan yang paling utama adelah dier ade bagi nasihat

jangan sayang pompan yang x de pape dgn korang gile2..sile ingat dan cari sekurang2nyer satu kelemahan dier..agar ko x frust  nonggeng macam aku...


aku ngan paeh yang mendengor ceramah free dier neh sbnonye x baper paam..sebab kami lom dewase lagi ahahaha...x masuk akal la citer ko boss..dah balik2...ahahaha

:::keharokkan apekah yang terjadi:::



tmpat prektikel saui ahmad dan banyak lagi :)
0 Responses