Gemok dan masalah remaja

dialog 1

saufi ahmad: cik as jom meh amek gambo skali
cik as: yelah2..eii saufi awak knaper maken sehat??
saufiahmad:adeh..bahagia r tuh cik asanah

cik asanah adelah lect animal anatomy sem lepas

dialog 2:

azlansap: P,td zila cakap ko makin kurus do..
saufiahmad: ah bnyk r ko..makin gmok ader r..ramai kater aku makin gmok do..zila cam nak nganjing aku jerk

azlansap adelah makhluk mahmeri yg tinggal kat bilek aku..zila lak aweknyer yg sweet..

adeh minggu neh memacam orang memperkatakan tentang fizikal aku..ader kater gmok ader kater kuros..tp aku percayer cik as..bkn mksudnyer x cayer kat zila..tp x au r..aku raser cam aku makin gmok jerk...so diet aperkah yg patut diamalkan

diet pisang!!!
ader orang cakap kat aku diet ni emmang besh makan 2 bijik pisang diwaktu pagi yg diambil sebagai sarapan n then minum air kosong jerk...them makan tgh ari bantai jerk pepe korang nak...result dier menakjubkan kerna pisang mninggikan metabolisma..leh cayer ker...x pnah cber


diet sup sayur

ada orang kater makn sup sayur kenyang n leh tronkan berat badan...tp efek kejap jer..lepas x amal naek balek...


diet faiz bulat..
poaser,men bola n bebuke beskot kering...perit care nih..tdesak bno nak ader awek leh r wat care neh..care ni memrlukan keazaman yg kuat..miahaha
(faiz blat aderlah bdak semrsm yg berjayer menurunkan berat badan yg drastik darpd dipanggil bulat kpader leper miahah)

ape yg penting x der satu diet pon aku amalkan..makan semakin rancak dan bsenam smakin kurang..maka terjadilah kegemukkan ya amat... x cayer tgok gambo bwah...naek risau dibuatnyer

knpaer perlu risau...yer r...penyakit satu hal..n susah r gewe2 nak lekat(kesitu plak) miahaha...adekah gwe2 masih akan menyukai lelaki gmok spt ku jawab jawab!!!miahaha...tdesak bno bunyiknyer

dialog 3 :

saufiahmad:isau do aku bdan smakin meningkat...
alansap:wakpe nak risau x yah isau lepak jerk..x yah pikir sangat..nak wat per pikir..
saufiahmad:kater remaje...aper laie nak pikir...ari ari pikir masalha negare x bujang r...ari ari citer pasal belajo pon x bujang so citer pasal kegemokkan r baru bujang miahaha...umm citer agama pon bjang gak..miahha

:::keharokkan apekah yg terjadi:::

aper-aper pon bangge dgn badan yg ada..syukur...x der kencing manis..x der darah tinggi n strok..n satu laie tolong jwb persoalan yg ader diatas miahah tq...


Penternak Alam ---> Penternak Agung

pnusukan maut darjah ke4
bdak gmok yg harok

the famous zero
Penternak agung yg berjaya
13 Responses
  1. Unknown Says:

    alololololoooooow.....
    comey lew sopi.....
    ak pn kompius ko ni krus or sbaliknyerrrr....
    tp ko cmel lew...


  2. saufiahmad Says:

    eh bior banna cenggini..ikhlas ker neh...miahahha
    damm alan x marah ker ko cakap cam ni..
    dier da slalu marah kalo aku cakap ko slalu snyum snyum kat aku..miahaha marah dier...marah dier marah dier...mihahaha


  3. saufiahmad Says:

    eh bior banna cenggini..ikhlas ker neh...miahahha
    damm alan x marah ker ko cakap cam ni..
    dier da slalu marah kalo aku cakap ko slalu snyum snyum kat aku..miahaha marah dier...marah dier marah dier...mihahaha


  4. una husna Says:

    macam tak caye lak.. aku ingat orang p0mpuan(spesifik nye aku la) je yang kesah perihal gem0k neh... ahaha~ ternyata sopi pon begitu..

    kira bagus la ade orang yang perasan akan perubahan diri kita(physically or anytin la).. tu maknanya still ada orang care kat k0... huhu~

    p/s: amboi2 sopi..sampai 2 terus komen k0 kt ats neh eyh.. miahahaha


  5. saufiahmad Says:

    haha un...tertekan 2..yg indentically miahaa..

    so ye ker people care with me..oo bagus bagus...kire cik as care pasal aku r neh..tp cik as baru kawen..damm..miahaha...

    so aku akan lancarkan kempen kuruskan diri anda..aiseyh kene beli timbang berat badan neh..

    un bile nak kuros..eh lper ko da kuros maihaha...


  6. una husna Says:

    mantap ah sampai nak lancar kempen segala.. ahahah~
    gud2.. ak akn join kempen itu.. muahahah~

    >> un bile nak kuros..eh lper ko da kuros maihaha...

    aku ta kurus p0n lah! masih mengekalkan giant size~ muahaha


  7. saufiahmad Says:

    uissh giant size..comel la tuh miahaha...

    nak join jom jom..g bli timbang dloo miahaha..jgn pakai neraca spring kang k reach the limit

    hukum hooke

    F=kx..dimana k ialah pemalar..apabial mencapai satu tahap ia akan ilang sifat spring miahaha...


  8. Anonymous Says:

    woiwoi aku lihat fizikal mu ok hape?di dadadada gmbr la.hahahaha.sumpa sonok weh cek kamben.adoi sperti dr plak.jeles2!!!!!!


  9. una husna Says:

    ahahaha~ kat bilik aku neh pon memang da ade penimbang p0n.. ari2 pon dok timbang.. gile concern kan.. muahahaa~ tp tahap accuracy dia ak ta bape pasti sebab ralat dia cam 3kg.. ak kene tambah 3kg dari berat yg penimpang tunjuk.. apekaaahh~

    ainn.. sopi ta gem0k.. dia tough.. huhahuha.. sure kembang sang sopi kang neh.. aah2.. kiut cek kambeng.. ade suruh kamben tu tarek nafas ta?? "kamben, tarik nafas, ok,lepas.. tarik nafaass..."
    ahahaha


  10. saufiahmad Says:

    hahah didadar akhbar memang r nampak camtuh realiti hnyer kambin2 tu jerk tahu..dalam ati kambin berkata...mak aih gumuknyer pengembala nih makna rumput aper erk??miahaha

    tol penimbang yg aku bli pon ralat dier agak melampau..x gnernyer penimbang wat cuak jerk miahha

    cek kambin memang sonok...maner ader soh..kiter kene ader soul nak cek kambin..jgn bagi dier cuak..n dibelai penuh kasih saynag...poyo jerk miahaha


  11. cikminn Says:

    sopi aku nk join gak kempen ko uh..cmbest je..aku pon ad prob same cm ko..huhu
    penimbang aku lak,bile rumet aku timbang makin ari makin turun tp bile aku timbang makin naek je..tu agak2 rosak ke x? hohoho


  12. saufiahmad Says:

    laaa min..
    xyah ko dah ok dah..comey lotey da...
    x yah nak kuros per nyer...miahaha

    ehh masalah kiter samer...
    tp aku ader masalah baru sejak dikuarantin..umk menjalankan kuarantin selama satu minggu..makan diberi kelas x der so x leh jog..so aper lae..meningkat saban ari miahaha..
    mision failed..tp x mngalah miahaha


  13. danielbbhoney Says:

    Yo bro. I understand how you feel man. hahaha
    But look at it this way. With ur current body/weigth/figure..u r are cool adoreable. hahaha

    if want to care about what other people think..pening arr hahaha

    actually i having the same dilema too
    hahaha