Alamak Saya terlupa Niat!!!

pernah x terjadi anda bgn2 anda teringat anda x niat puasa lepaas tuh terus minum air dikhalayak ramai di bulan puaser miahaha haram jdah..saper laa ngajor gini...

pernahkah anada terlupa niat tp still terus puasa bwat x au jerk...

pernahkah???

haaa ketahuilah niat tuh datang dari hati..niat sbenonyer x perlu dilafazkan dgn lisan..cukuplah anda mengtahui anda sedang puasa maka dgn sendirinyer anda telah berniat untuk puasa...contoh membunuh dgn niat..anda x perlu hebahkan pader orang bahawa anda akan membunuh seseorang cukuplah anda tahu aper yg anda tgh lakukan maka ia akan di cas sbg membunuh dgn niat...berbanding dgn x der niat..anda x sengaja bunuh...gurau2 terbunuh...

so bile korang bgn2 dan ragu eh aku dah niat ke eh poser neh..maknernyer anda tahu anda sedang berpuaser dan dah berniat dah sejak anda sedor lae...so troskanlah puasa anda tanpa rasa ragu dan x yah laa minum air dgn alasan aku x niat td..mihahah hampehnyer orang miaahaha
gambo terbaru...x der keje lepas traweh

:::keharokkan apekah yang terjadi:::
mak aku berkater:kalo gemok nyer si saufi nih....
aishhh..
aku budak gemok...
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    hahaha..senang bek niat sebulan trus..selamat~


  2. ASP Says:

    btol setuju....senang slemat mudah cepat cekap dan berkesan