Kenapa lelaki di malaysia neh

pernah dnga kopi janda..kopi belalai gajah..kopi tupai jantan..kopi ntah aper mak nenek kopi ntah laie..memacam ubat ubatan skang yg dijual..tu yg bleh dijual..yg blackmarketnyer cam geguler boom boom..miahaha laier r plak miahaha..aper nak jadik ngan lelaki di mesia nih mude mude x kan da nak makan mende ni kot..kurang pawer ke bang miahaha

so aper penyebab kurang pawer neh...
1.kurang bersenam...maihaha keje nak lanyak jer x mo bsenam maner bleh...kuda belang pon mintak ampun miahaha..
2.banyak sgt isap okok...bwat wanita pilihlah lelaki yg x merokok spt...miahaha..jimat dwet n btahan lame

so bwat lelaki jager jager...jgn umur baru separuh nyawe dah separuh mati nak berdiri miahaha...

kopi jande bukan nak menggoda hanyer nak meniaga miahaha jadah dier
4 Responses
  1. fiD Says:

    ala... minum redbull lagi bagus,, haha


  2. kopi batang berjuntai tak masuk skali ke? hahaha


  3. saufiahmad Says:

    boon-minum redbull pon x bagus ngat..bnyk sgt gler..diebetis
    dato'-miahaha sensored sgt tuh miahaha


  4. Amr Says:

    kahkahkahkahkah