survey kedai untuk berbuke puasa...

ost ni tok bebudak sbhjerk..dedicated to all sbh student miahaha...
dgn rajin dan semangatnyer aku n wahi telah menservey tempat yg menarik tok para penternak agung sekalian bersemayam..bersantap pada 14 sept bersamaan 24 ramadhan...so ader 3 tempat disini so korang pilih r nak maner k...


1. restoran AM Tarbush
    lokasi: dekat ngan stesen bas langgar..kb mall n hotel renai
    Harga:20 sekepala
    menu:Buffet masakan arab...makan sampai kenyang..x der limit masa dan x kesah r makan sampai perut pcah..aku pon x au r makan cam ner ekceli..el btau cmtuh r...
    ulasan:..bg saya tempat agak besh tp sayang skali sempit..lagi pon lokasi memang tgh bandar..takut kemungkinan JAM...so takut susah r nak sampai situ...aper pon tempatnyer memang unik...dan masakan arabnyer pasti menjanjikan kelainan..umm nasik beriani...ummnyum..nyum..kebab..laie roti tempayan perghh..
harga doplo ringgit makan sampai puas...
ni lah pandangan dari luar kedai berkenaan..tp syangnyer kedai tuh da tutup miahaha

tu dia papan tanda nyer

pandangan didalam dekorasinyer...

dekorasi dalaman...kedai da tutup so lampu x der gelap giler..so kene set camere sehingga mencecah ISO 3200 so gambo blur sket miahahha

2.Restoren dmina seri pekeliling
   Lokasiberhampiran dengan umk..dekat ngan petronas taman uda..dekat ngan aper ntah laie..tp x der r sampai kb..
   Harga:RM 70 tok 5 orang bermaksud 14 hengget sorang...
   menu5 lauk...nasik..sirap..n buah buahan
   ulasan:tempatnyer luas..selesa besh2...agak gelap...memang berciri open air...makanan kire ala carte(hidang) so abes x leh tambah...miahaha so camner orang yg macam aku makan bnyk miahaha

 
di depan restoren sri pekeliling
  
 inilah lapangan nyer tempat luas seyes

haa ni tempat makan berbumbung besh besh
3. restoran food village
lokasi : lot 1182 kampong baung jln PC..KB klate...depan sket dari seri pekeliling
harga: RM 13.90(buffet) makan sampai kene stroke
menu:nasi,mee,kuey teow goreng..."chim chum"(lihat ulasan) daging bbq..bubur...buah tempatan..
ulasan:umm tempat ni cam besh gak..tp tgok r menu dier makanan berat hanyerlah nasi goreng mee goreng..tp yg cam beshnyer plak ader chim chum...chim chum nih kire steamboat r..anda hanyer perlu amek bebola ketam,telur,sayur,sotong,bebola ikan.udang,sohon celupkan di dalam sup dan makan...tempat dier sempit tp luas dari tharbus...kecik sket dari pekeliling..so chek it out tepmat dier...

  
dining hall
  
 nilah tempatnyer
  
lighning nyer cantek tok amek gambo...
 
dorang sedang makan di dining hall
so maner pilihan korang ngeh ngeh..cepat pilih kalo x ..kalo x kiter makan kat cafe jer r...
:::Keharokkan apekah yang terjadi:::
 
nice bokeh
  
 aumm..makan
 
hahaha stalker miahahaha...
10 Responses
  1. Anonymous Says:

    ni aku ni..klasm8 kau..we want tharbush..lain dr yg lain..keluasan tmpt x penting..yg pnting makanan..


  2. Anonymous Says:

    ni aku ni..klasm8 kau..we want d'mina sri pekeliling..keluasan penting..makanan x penting..


  3. Anonymous Says:

    ni aku ni..klasm8 kau..we want food village..keluasan dan makanan sama penting..


  4. khaliesah Says:

    sopy..ak n rumate2 ak nak da first place.. =)


  5. saufiahmad Says:

    ni aku ni klm8 ko...ade plak klasm8 aku namer aku miahaha...kpader aku aku aku...ok skang keputusan terkini

    tharbush-5
    dmina-1
    food village-2


  6. ELYely Says:

    Tah pape kau ni sopi..mnggunakn teknologi moden wat bnda xpekdah..xpsl2 awek tu kna terjah..haha~


  7. saufiahmad Says:

    haha prasan gak ko akhernyer miahaha...
    da dier show aper laie kiter wat r pengajaran laie pon aku pon x sker tgok mende tu..eceh...skali tgok pastuh rakam..miahaha..then x tgok pon muker dier...

    wat rkan wanita di luar saner jager laa adab..bertudung nampak lurah aper gner..miahaha..


  8. Anonymous Says:

    erk..aku berase sgt malu sbb pic yg las.adeh.sgt memalukan..sbb mcm hum..pattnye die aware la.adeh


  9. ayisy Says:

    wth?? gambar last tu.. harok..kau memang harok!


  10. saufiahmad Says:

    ain-per leh wat dier x aware lansung lepak jerk..tgok skali camtuh tgok 2 kali camtuh kali 3 x leh tgok da..miahaha blan puaser so snap gambo tok tatapan anak anak..tp tu kire teladan r pasal muker x nampak so kire x memalukan wanita tu ah

    ayish-time kaseh itu satu pujian..harok harok...