batu api nerake jahanam~

aku agak bengang td~(dalam 5 minit)
berlakunya ketidakprofesional dalam sesuatu bende
aper nak diharokkan
slide tackel x jatuh pon nak marah
tp aku x marah orang yg bersikap begitu..
sbb aku tahu
dier dah ditiup api kemarahan
oleh
batu api neraka jahanam~

yang si batu api nerake jahanam ni plak
x au r x puas ati kenaper
sbb x leh buat bising kot
slalu dier lah yg bisingnyer
tp bile tibe arinih
dier nampak dier x leh bising
so tercabar r...

maka ditiupnyer api kemarahan
kepade mereka yg x bersalah~
abes huru hara jadiknyer

ader yg marah sbb saiko kami~
patutkah???
kalo anda marah saiko kami bermakna anda marah dgn perpaduan kami
bile anda marah ngan perpduan kami
anda adelah orang yang x sukekan perpaduan~
anda adelah batu api neraka jahanam~

saya cabar course2 len untuk panggil semua budak2 dorang turun memeberi
support tanpa dipaksa oleh mana2 pihak~
tgok saper menang~
tgok saper lagi ramai...
saya orang yg sukakan perpaduan..
kalo takut jgn cerita tentang perjuanagn
sama jugak dalam bende nih
kalo takut kene saiko jgn bcerite tentang sukan~

kalo sakit,mental dah x betol
wat per men..
memperbodohkan diri
kalo sakit dok tepi
ni saje carik nahas
lepas tuh x tahan nak lepaskan dekat orang len
x professional dan x matang tindakan anda~
saya cakap lagi skali kalo sakit dok tepi
ni bukan men tok negara pon~


:::keharokkan apekah yang terjadi:::
kami bukan mahu mencari gadoh...kami mahu menjalinkan perhubungan yang lebih mesra xsangka..begini jadinya..kami x simpan dalam hati mende neh..dan kami harap anda pon samer...aper pon kami fuck batu api neraka jahanam~
SBhebat~the power of unity will remain till death~nothing can change us except god~I am proud of u guys~
0 Responses