saya ada camera

saya ada camera..namenyer jeep
ramai yg x au namernyer ialah jeep
kekadang bile bermonoloug jerk aku menggunakan namer jeep~
x au knaper jeep
it just a name la u fucking moron`

saya punya camera bukan untuk namer
bkan kerana trend
kerana minat dan hobi
diingatkan kepada mereka yg ingin menceburi bidang neh
photographer bukanlah pussymagnet spt mat rock yg memgang guitar dan bermain ntok satu kump
anda tidak akan dipandang pon oleh awek2 yg hawt kalo anda seorang phtographer..
tp kalo anda akan dipandang kalo anda bermain gitar tok kump gitar rancak ker aper...
so kalo niat tok mendapat namer lperkan~
anda tidak akn mendapatkannyer

kalo sebab trend lperkan
sbb anda tidak akan bersungguh
anda tidak akan mimpikannyer
anda tidak akan mempunyai kemanisan spt maner mereka yg
menceburi sbb minat
glah carik minat len...kalo stakat nak ikut trend~

in the eyes of the world
bla..bla bla...
baru selesai mnyiapkan video tok malam warna warni FASA
feedback dari orang ramai n dak2 sbh
dorang raser nak nanges
knaper nak nages??

mungkin video tuh terlalu buruk tok ditonton
ato mungkin terlalu besh sehingga mengalirkan air mate
umm x mungkin
lagu punyer r rancak(standing in the eys of the world version tribute nyer) x kan nak nanges plak
tuh blom gner lagu freedom- mulanya di sini
lagi sebak kot~

paper pon layankan~

:::keharokkan apekah yang terjadi:::

aku malas tok menjadi photgrapher tok malam warna warni FASA boleh x...malas gle..aku nak enjoy the show jerk esok~silelah carik orang len kalo bleh..kalo x leh aku sanggup r korbankannyer tok itu~
6 Responses
  1. pemerhati Says:

    tp sy suke tgk ownk pgg camera..lg2 dslr..ade style lar..hehehehe..=P


  2. cikminn Says:

    sopi..can i hv ur email?

    ade gtalk?


  3. jangan pegang camera sebagai trend...
    jangan pegang camera sebagai mainan..
    pegang camera sebagai hobi dan minat...love that...malam ni teach me..


  4. Anonymous Says:

    nak tgk video tu bole?


  5. sabar ye abg saufi
    awak ade kelebihan tangkap gambar
    sb tu org hire awak buat job tu
    lakukan dgn ikhlas ye

    gud luck baby


  6. ASP Says:

    pemerhati-umm ikutlah individu tersebut tp yg pegang camere tuh jgn r prasan plak an~bersikap tawaduk lah anda
    cikmin-sure2i will sent to u later~
    nic-sorry smalam ader sedikit perubahan len kali kiter outing~
    ain-boleh2 x der hal tok ko aku akn usehekan~
    nurulamizah-hahaa okeh beb~