punah

punah sgale arapan
mak aku mesti risau..
bapak aku pon samer..aku raser
orang2 yg rapat ngan aku
mesti serabut makbut miahahaha

abes musuh aku mesti susah hati
yg penting mesti jadi x penting
bagus ah sekurangnyer
x bingit sgt telinge mendengornyer
x lah tbuang maser aku lepas neh

ensetkudah punah
so sesaper yg berhajat nak calling2
lperkan ah..~

buat mak mesti dier call td..
xper r nanti p call balek later2

aperpon stduy leaves...
kiter mestilah berusehe keras
tok tidak mengecewakan
mak n pak kiter~


::;Keharokkan apekah yang terjadi:::
enset apekah yg termurah skali???memerlukan2
2 Responses
  1. Nur Cahaya Says:

    hikmah enset punah, mksdnya dia suh study la..hoho..
    Enset paling murah,enset china made la. Kt bangi slalu ada hp fair. Ngorat2 sket apek tu,bley dpt murah gila2. Hahaha!
    Apa2pn, all d best,ok.


  2. khaliesah Says:

    huiyooo~ fon baru beb..haha
    1202