sudah mahu balik bandor

masih ingat x perjalanan rayer taun lepas mengambil mase 24 jam untuk sampai rumah??
kalau x tahu cuba ingat balik kat sini
tahun nih x tau lagi camner..
tokmah pon telah meninggalkan kami sekeluarga :(
tiada lagi kurma ayam kg yg sedap dan lagendary..
tiada lagi sambal goreng yg sedap dan lagendary...
tiada lagi raya yg sama spt tahun2 yg sudah..


aper pon rayer eprlu diteruskan tahun nih
kita perlu memberi kecerian kepada mak bapak kiter
sempene ari yg akan datang...


smentelah itu..ramadhan bakal melabuhkan tirainyer
sedihnyer aku
adakah diterima sgala amalanku
janganlah menjadi sia2 amalan ku dan amalan kamu semua
adakah diterime doa2 ku dan doa2 kalian..
harap2 begitulah...
adekah diampunkan dosa2ku,ibu bapaku dan dosa2 kalian..
aminn.harap diampunkan..
celakalah sesiapa yg tidak mendapat keampunan dari Allah selepas bulan ramadhan
Ya Allah..janganlah jadikan ini ramadhan terakhirku...
berilah aku peluang untuk memperbaiki amal ibadatku di ramadhan mendatang
terima kasih atas segala nikmat..


:::keharokkan apekah yang terjadi:::

adik aku izzat ahmad telah menyalak-nyalak memanggil aku dan kak ul untuk balik..disebabkan die keseorangan di rumah dier telah menjadi hamba abdi dirumah miahaha padan muke ko..kalo ader aku..aku ler yg kene lap kipas..lap cermin...tumbuk kerisik...menggoreng kelape tok dibuat kerisik..menggunting lada kering..merebusnye dan mengisar untuk dibuat cili boh..pastuh memasang lampu liplap..dan kerja-kerja buruh kasar yang len..miahahaha..


aku dah ready dah nak jadik buruh kasar tok rayer neh maihahaha...tp disebabkan semua bebanku dah digalas izzat ahmad maka layakknyer aku menjadi tuan dirumah miahaha...


so lets go balik ke bando rayer neh...


gambo last arwah tokmah rayer taun lepas...



gonna mish her sambal goreng n ayam kampong masak kormak




gigih :)



oh yea sayer akna berada di rumah pader ari selase pagi..so sesaper yg ebrminat untuk berjumper ngan saufi ahamd calling2 la yerk..kalo free iAllah aku ader tok korang..mungkin x kan berblog lagi dah..sebab kat rumah takut x sempat nak berblog..x terlalu awal tok cakap slamat ari rayer..mahap jer la yerk :)
5 Responses
  1. khaliesah Says:

    barney sambut ari raye ke??hahahhaa..
    moga sok kw balek ngn slmat..


  2. take care bro...gonna miss you...hikhik...nanti balik tu,bawak la benda baru..nak belajor dgn ko..ahaks..apapun,selamat hari raya,maaf zahir dan batin


  3. ShirA Says:

    cho sweettt...;D

    buruh berehat utk tahun nih, cuti tanpa gaji katernyer...;hehe


  4. saufiahmad Says:

    kalisah - oh selamat sudah
    chuah - selamat2
    shira ieyqa - ahahaha balik2 rumah sudah dihias siap dah untuk raya..tq to buruh baru..miahaha :)


  5. mohamadhafizudin Says:

    kirim salam sama encik porky dan encik possyyadd!!