kinda shock !

apekah tajuk...
x der paper smakin jarang menulis blog kerana kesibukkan yang melanda
jadik ketua prog tok PERSada
kene wat vid 15 minute lebeyh kurang
kene menari dan menyanyi..bajet GLEE r konon miahahaha
kene nyanyi laguu german
50 pages esemen yg cam masyuk...
jadi ajk tok prog bkembar PRS umk n utem

tp semacam sibuk maner pon
upernyer ader orang yg lebeyh sibuk disana
malu aku sbentar...
x nak harok lak kan citer kat fb lah bagai
tentang kebizian kiter yg melampau...
macam lah kiter sorang yg bz..
dan yag lain tidor...
berseronok berasmara dana
tetibe raser diri seperti seorang bos...
yg len tgok dah macam bossia...
tetibe aku raser spt mahu merintih simpati
tp ramai yang x layan..
mule lah aku nak membenci orang tuh dan ini
paling teruk aku memburukkan mereka yang laen..
owh tidak....

aku sedar kekadang untuk mendapatkan penghormatan dari orang len
aku kene hormat orang len..
bak kater bapak aku..
kalo ko dah jadik pegawai nanti ko leh kurang ajor ngan konyer rakan sejawat\
tp sile jaga hati orang bawahan...
emosi dan professional satu bende yang berbeda...
sile pisahkan...
setiap mereka yang berkerja mahu melihat hasil
kan kan..

kekadang rasa sperti mahu menjadi hero...
merapatkan mereka yg bergaduh bak peace maker
membenci perkara yang mungkar
bak penegak keadilan..
tapi kekadang perbuatan kita tidak kene cara dan tempatnya
lalu bila pengorbanan tidak dihargai..
mule lah aku nak ngarok di FB..
hanyerlah Fb jerk yang memahami perasaan diriku :)

aku berniat suci untuk membantu
tapi apekah guna kalau usehe aku x dihargai
senyum kerana terpaksa
kebencian mencanak

Ikhlas..
kalau buat kerja kerana terpaksa
x perlu bersusah payah
kalau kerana nama kita buat kerje
kerna ingin disanjung
maka rentikan ler
buat kerja kalau ikhlas gerenti aku x mengarok di FB
tp disebabkan aku mahu kan publisiti mungkin
aku mahukan simpati...
aku seorang yang kesian WTFish


:::keharokkan apekah yang terjadi:::



gambor first mase lepaskan anak2 ahahaha..

bsame dr Lee yg sgt motivated n chomel :)

hati panas tapi disebabkan ader sarkas..kejap jer panas dah rsejuk balik miahaha
1 Response
  1. Nur Cahaya Says:

    sebab ada sarkas ke ada org sejukkan..tettttttttt!!!hohohoho..
    sangat suka menyakat saufi =)
    xpe saufi. sok2 bila dah senang, kesibukan tu jgk yg kite rindukan nnt. kan.kan.kan.