tag tag guten tag

Guten Tag(deustch= gud day) ari ni kene tag
terime kasih kepade K.Miza yg sudi mentag sayer...

terime kasih daun keladi
nasi lemak tambahkn lagi miahahaha
kalau sudi bayorkan sekali
moga2 diberkati

dier neh orang melake..
so kiter kene berdondang sayang sikit dengan beliau berpantun..
miahahaha...


1- Name one person who made u laugh last night?


paren...bukaan...alansap...pon bukaan..dorang sibuk wat kije malam td..x leh nak berborak..kalo idak bergelak ketawe bsame mereka kot...orang yg las membuat gwa tbahak smalam adelah cik shiro


2- What were u doing 1 hour ago?

mengucapkan good luck..menggosok baju...dengor lagu john legend dan mengemas bilek..miahahaha rajin x rajin x..kalah anak dara u ols...




3- What was da last thing you said out loud?

Allahuakbar....pergh mulie gile miahahaha...menggeliatnyer pasal




4- Where's da next place you're going to?

macam nak g sarap..tp jap agi ader makan2 majlis jamuan raye...adess..nahan je ler kebulor neh



5- What was da last thing u paid for?

makanan smalam...maggi tomyam n teh o beng laici..terbaek punyer



6- Where were u last nite?


family kopitiam menikmati broadband yg sbno...dan bersidai di anjung blog dan berada di katil untuk tido...tidak semudah itu lepas tuh ader orang datang tanyer pasal camera n baru lepas tuh tido



7- What's da best ice-cream flavour?

Vanilla ouh...




8- Do u wanna cut your hair?

yer aku sgt ingin potong rambut aku..bak kater mak..dah meruntu-runtu(panjang sgt) dah rambut ko..spt mahu layer sahajer tp rambut ats sgt tebal..perlu dipotong..x per weekend nih r kot..enjoy aja





9- Do u love to 'melatah'?

melatah??? ape itu melatah...x der pong...adekah ianyer makanan???


10- If that so(melatah), what will u said out loud?

Porrkehhh..posyaddd..italiaaano...



11- What does da last text-msg received say?

jap tgok enpon jap..dah lamer x dapat mesej..kesian aku x der saper nak msg aku ohooo...ouh ni jerk yang last 


Arigat0o^^


12- Will u get married in da future?

aku raser tag neh cam seswai tok pompan jerk miahaha..tanyer soklan camneh miahaha...married...oh tidak...perkahwinan adelah disaster.....ohoho statement ni satu pembohongan



13- Do u chew on your straw?

amboi..ko ingat aku kebulor beno ke ape???





14- Do u make-up your own words?

Kdg2 je...





15- Is there anyone u like/love right now?

sorry x der..saye menumpukan spenuhnye kepade carrier saye...ahaha macam artis x jawapan aku miahahha...


banyak jerk....


love ma familia
love ma fren
love ma Unibersiti(wueek)
like that like this...



untuk mereka yg jauh di mata dekat di telinge



:::keharokkan apekah yang berlaku:::

kalau korang tgok menggelikan..yer ia memang menggelikan..sbb aku copy soalan dier siap ngan icon2 skali dari blog pompan...so memang r nampak cam girly sket...miahahaha...

so kalo ader saper nak wat dipersilekan..aku x ngalang...kalau malu2 x maju r miahahaha..

aku rindukan nak nulis tajuk2 berat dalam blog...akan datang..akan menulis menggunakan akal..bukan emosi miahaaha...
2 Responses
  1. sengal tui jwpan ko ni
    gelak guling2 akak tau
    ape2 pun silala rebonding rmbut anda....hhhahhahahaha


  2. Nate Puok Jolow Says:

    apekah maksud porky,possyaddd dan italiano tu?