meraikan pengikut2 yang harok!!!

memang x besh x leh tidor..kenape risau ker...yer sye risau...risau aper..
orang len nyer final project ko lak yg risau lebeyhnyer miahaha...
dan menambahkan lagi x besh adelah bile lapor dan terus memacu kenderaan ker mc d berdekatan
memang x besh..btambah gemok lah mahluk ni..
pasti kene saun tepek ngan cik SA ahahaha...

ahaaa sedor x sedor dah 102(dan akan smakin btambah iAllah) dah pengikut yang harok..
tahniah kepade pengikut yg ke seratus..
iaitu junior aku kt emaresem dlo2 ahaaa..tahniah2...
anda memang harok..
.dan kepade sumer pengikut yg sememangnyer harok tq..ahaaa cam poyo jerk kan..
pdahal blog orang len dah beriban2  pengikut...
tp saya menghargai pengikut2 yg harok saya :)

dari malam azlan sap menjadi pengikut yg harok pertame aku
sehinggalah skang neh dah 102 pengikut yang harok...
ahaaaa..x der per yg nak dibanggekan..
tp x sangke lak tanpa publisiti yang gile2...
cam dr rozmey wat aku leh plak dapat pengikut 102
wlopon bkan sumer pon bace blog aku miahahaha
weh ni blog aku suker r nak syok sendiri pon
neh sumer ikut jayaraj(penasihat akdemik) yg suke syok sendiri

saye mengambil berat akan pengikut2 saya yang harok...
saya slalu tertanya2..anda nih saper miahahaha...
ader diantaranya ialah kawan2..
ader diantra kalian adelah blogger yg jalan2 cari pasal
so tq for reading this lousy..hideous blog...

sebagai menghargai jasa korang saya akn mengadakan satu photoshoot amal..
jgn risau free2..miahahaha..
murrah2...

tempat - kebun sultan JB
tarikh - Ahad 28 Nov 2010
masa - 5 petang lepas asor.
pakaian - santai-santai suda

maklumat tambahan :kalau anda mahu menghadirkan diri..x kire laki pompan...x kire harok x harok...sile tinggalkan komen di dalam peti komen yg disediakan..kalo x leh..berbesar hatilah untuk menulis email kepade saya mercuryen[a]gmail.com


kalau anda masih teragak2 untuk pergi..jangan risau..anda akan dilayan bagai seorang tetamu diraja miahaha..maklumler wat kat taman istana..oooh ye kalau x au kebun sultan kat mane...leh la tinggalkan msj kat email saya..nanti saya akan ambik anda dimana-mana tempat lain yg akan dipersetujui :)

berikutan wajah anda yg huduh....jgn risau..saye dah sediakn mekap artis tok anda..untuk menampal segala kecacatan di muke atau dimane2 bahaguan kulit...lebihan lemak di perut maaf..x leh wat aper r...x per itu adelah lambang kekayaan..miahahaha..

serious this gonna be fun yeeeah :)


:::keharokkan apewkah yang terjadi:::

gedik x aku tulis apew miahahaha...gewdik kan kan kan...cam halam...

so x leh tido2 neh elok ler kiter smayang sunat sepam 2..kalo maleh sgt pon miahaha..
so penuhkanlah aktiviti2 cuti anda dengan membaca..ahaaa
spanjang x tido neh..bace punyer bace...baru aku tau..
btaper 'lousy'nyer camera aku...
nikon lagilah..hideous kot miahaha....

pastuh cam bangge gak r bile bacer L siries lens(canon) versus nikonnyer lens
L siries lagi hebat miahahaha...
tp lepas tuh baru aku tau canon pon lousy...
abes aper yg terhebatnyer


saufi ahmad(10 taun) : Abah!camera aper paling..paling..paling.paaaaaling,..paliiiiiing hebaaat skali
En. Ahmad : ni haa mate
saufi ahmad : lepas tuh
En. Ahmad : Leica

ahahaha berharap satu ari nanti bejalan2..ttibe tsepak Leica sebijik...x dapat Leica sebijik L siries punyer lens pon jadik ler miahahaha...
apehal lak mustahilnyer..Allah maha kaya beb :)

p/s : jgn ditanye baper hargenye :)
12 Responses
  1. bhai....for u 90mm f2.8 or 17-50??hahahaha


  2. hahaha.....lousy nikon...hahaha......


  3. sachiasukai Says:

    nak gi gakkkk sopiiiee!!!!waa,,tapi kat JB..jauh:'( cess,, wat jauh2!hahaha...kpd cik SA, gud luck ye.smg anda dan sopie ahmad berkekalan:)

    p/s:sopie,nak gi jugakkkkk!!!T_T demm jauh :P


  4. nurredvelvet Says:

    wahhhh. bagi lah den hadioh.da jadi follower ke 100. bg perkhidmatan gmbr free ke time aku kawin nanti


  5. saufiahmad Says:

    chuah - spt yg telah dibincangkan td..nikon hideous canon lousy miahahaha...go for leica :)
    sachi - ahaaa tsipu2 malu ahaha tq sachi..nak g jom laaa..dialu2kan :)
    nurredvelvet - ahaaaaa kalau aku makan angin x per nak bg free..nih aku makan nasik miahaha...


  6. ahaks....xpe la bro....cukup la sekarang yang ada....nanti kalu aku mampu,ok ar...hahaha....

    btw,fliter tu harga berape??


  7. mana aci wat kat JB,, haih.. nanti wat kat UMK satu k. x kira~


  8. mana aci wat kat JB,, haih.. nanti wat kat UMK satu k. x kira~


  9. ASP Says:

    aku lah azlansap yg dikatakan oleh c sopi 2..hahaha..

    2 alam terbaik..


  10. ShirA Says:

    so sweet....tido ea tido ea, tiada ape utk dirisaukan...:)
    by d way, sy nak join!!bole pick sy x kat barat laut???ngaa~


  11. saufiahmad Says:

    chuah - filter tuh dlm 300 satu set kot...bgantung gak nak pakai aper tp besh nd 400 r
    lot - ahaaa kalaulah akan bjumpe anda semule
    alansap - hik hak ketu
    shira - x leh...hak kesamarataan thadap stiap pengikut yg harok..nak join dah terlepas so tawaran neh dah x valid miahahaha


  12. rm300??oraite...nanti aku p servey kat sini....