Abah

pbday abah :)

smoga dipanjangkan umur supaye boleh beribadat ngan khusyuk...dan dapat melimpahkan kasih sayang dier kepade keluarganye

smoga diber kesihatan agar dapat menjalankan tanggungjawabnya sbg hamba Allah dan ketua keluarga..

smoga diberikan keberkatan dalam setiap langkahnya agar setiap langkahnya adelah kebajikan

smoga dilimpahkan dan diberkati rejeki agar dapat membuat jariah dan memberi anaknye sedikit dwet tok dbeli lens miahahaha.. $$(saun efek  : ching ching)

smoga sentiasa diberi nikmat yg paling agung iaitu Iman..

dan segale yg terbaik untuk .bapak

nanti kite g jalan2 amek gambo lagi ea
bapak ler teman bual aku..
kalau jalan2..naek kete mesti bapak citer pasal kereta dan motor beso..kate nak beli tp x beli2...
atas alasan...nanti ko(saufi ahma) nak belajo x der dwet....
acap kali aku mengulang....alaah aku bkan gne dwet banyak ngat pon...
bpk pon bnyk kali...malas lah nanti mak ko bebel miahahahaha....

kalau kiter jalan nak balik kg..
bapak slalu citer pasal maser kecit..
g empang sungai la...
g skolah belanje baper sen la
dloo makan ubi kayu la
x bosan2 aku dgo..
pdahal kalo aku nak sambung citer bapak stiap kali bapak citer pon aku boleh
pasal dah ulang bnyk kali..
tp aku x kisah..aku tetap ketawe
sbb memang lawak...

kalau g kedai..tok sarap..kite citer pasal
politik..hal ehwal semasa..agama dan sbgainye
bpk x pernah kate x terhadap semua pandangan anak2nyer
sekurang2nye die akan membetulkan dgn cara penuh hukmah

kalau kat dapur ko slalu cakap
ye tuan2 dan puan2 (lagak chef wan)
bapak memang chef terbaek kot...
panjang citernyer kalao nak citer camner dier leh jadi
tukang masak terhandal..,

so p bday bapak :)
maaf jer kalo ader salah silap...

:::keharokkan apekah yang terjadi::::

peace y'all








p bday bapaknye :)

miahahaha kelako2 ade gak orang sker bile harge minyak naek...statement dier nampak macam akdemik..tp kalo belajo pon bodoh..makan jer pandai..x yah ler nak cerite die yg pandai ekonominyer...
lecturer dier pon marah bile minyak naek harge...kamu tuh mungkin anak orang kaye...duit macam air..
cber pikir kami yg susah neh...bile gule dah naek minyak dah naek..barang2 asas pon dah naek
tp jgn risau..kurangkan gula dalam masakan tambahkan manis dalm senyuman
maka keluarlah statistik kencing manis yg meningkat...ahahah kelakar..
patut r harga gule naek..digunekan untuk mengula2kan kite

maka datang pula rakannye lain menyalak macam orang yg tinggi ilmunya setaraf rakannye yg lain walhal cetek pemikirannyer...
umm melayankan orang bodoh kite jadik bodoh
tp x leh nak salahkan dier seratus peratus.,.
dier mungkin pandai cmer telah dibodohkan oleh orang yg lebih cerdik sket dari dier...

akan mengulas lebih lanjut after this entry.. :)
for better tomorrow :))


4 Responses
  1. sachiasukai Says:

    tumpang heppy bufday jugak ye abah sopie:)


  2. kim salam kat abah mike..hehe


  3. owh tidak kali ni no 3 org comment drop da pencapaian aku...hahahaha...apa pun,happy bufday kat ayah sifu aku..ahaks


  4. Anonymous Says:

    cool 1st pic.soprting ayah pakpi:)