syurga itu dibawah tapak kaki ibu

kepade Pn Rosnah bt nordin p bday miahahaha..post ini tertangguh bbrape ari sudah...
tp x per...
kasih ibu dibawa ke syurga..
kasih awek ceit x kemana
sebab kasih isteri itu yg benarnyer miahahaha...

so p bday mak..smoge berbahagie bsame kluarge tersayang
smoge diberi kesihatan yg baek sepanjang tahun
di panjang kan umur supaye leh beribadat kepade Allah
dimurahkan rejeki supaye leh beli macam2 tok cucu2nyer
dan segala yg terbaek untuk mak yeaaa :)



p bday mak <3

:::keharokkan apekah yang terjadi:::

ok sejak 2 menjak neh sejak kawan2 len dah start intern aku masih lagi di rumah..buat aper..buat keje gile..memasak la..buat keje rencam2 la..macam2 lagi dan antaranyer ialah

nampak gambar uduh ni...
anda mampu mengubahnyer jadi sebegini 


iAllah ader kelapangan ana akan buat tutorial la macam maner nak wat ni :)
tp petang td ana ade buat samosa la jugak..x au maner nak kasik publish dloo la
samosa ker ini lah miahahaha
so wait till next entry..enjoy aja :)
esok akan ader entry baru..datang lagi esok yer



3 Responses
  1. nasib baik ko xsuruh ak kirim salam aweks2 baksis..miahahaha....

    ::p/s:: mcm biasa,follower setia satu jam post ak comment..miahahhaa


  2. cik wawi Says:

    bab yg memasak tu aq mmg x puas ati ngn ko.
    sbb ko post pasal mi siput tu la aku menggagau balik kg oren carik mi siput.
    ko la punca aku hilang punca hjg mingu lps.
    ggrrrrr~