keliru

aku keliru sebenonyer
adekah gambo aku bleh dikategorikan world class atopon pro???
hakhakhak
kalo ikut rase jauh panggang dari api...
dengan angle nyer x betol
apetah lagi komposisinyer yang slalu lari ke laut
tp kiter belajo

tp ader orang kater aku terlalu memandang rendah keupayaan aku
aku dah bleh dikatekan otai..
otai tahi ko
otaikko la miahaha

kekadang ade gak raser cam bile tgok gambo orang2 pro
cakap camneh
hek ele aku pon leh wat camneh
miahahaha...
tp seryes r..miahaha..
tp bile dtgok balik usie baru setaun jagung...

yg rata2 puji pon kawan2 biase je
dorang memang r tgok gambo tuh lawo tp..
aku perlukan pengiktirafan dari pro miahaha..
tp ape lah penting sgt kater pro...
kater majoriti lagi penting yer x..

dan baru neh ader la add gambo kat padang tuh..bg aku biase jek
tp ni haa nak habaq mai..nak show off sket la miahaha

x nampak sile klik

haa website camne leh jmpe aku ntah..pastuh dier leh mintak gambo aku..sbnonye banyak dah orang mintak permisi dari aku tok gne gambo aku sbg contoh

http://www.flickr.com/photos/saufiahmad/3928252473/

ko tgok komen die...n banyak lagi huahuahua

kenape nak amek gambo aku pro ker miahaha
kamon la..kalo pro nak gak aku kenekan bayaran dangg miahaha...
so what say u...

:::keharokkan apekah yang terjadi:::

meh lawat flickr aku..rajin2 komen la yer


mahu g mesir sambil bawak camera aku leh..gambo mesti mantoppp...
3 Responses
  1. Sachi Asukai Says:

    sopieeee!!!!latest photo on flickr tue....shuwittt!!SACHI SKE LAH!!!

    Alah, boleh je kenakan byrn..sbb senior org kat Japan pun mcm sopie gak..photographer bebas n then lots of people asking for his pic n willing to pay..buat duit maaa..:)

    sopie pun bolehh...buss minded!kate UMK..hahaha...:)


  2. king Says:

    nice~! ko da advanced amateur dah der..entering semi pro kot if aku nk kate la..hehe..
    keep up the good work. if ley wat duit,maka lakukan..rezeki ayam nampak d kaki.rezeki sopi ahmad tiada yg tahu..hehe..


  3. hehehe..bagus bro...ramai peminat da...bangga jadi anak murid ko bro...hahahaha