10.10.11

x der la penting sgt..
tp a year past..ade sesuatu yg berlaku..

to shahirah atiqah :)

orang yg paling di risaukan..tp die risau sparuh je kat aku ahaha gurau2
orang yg suke marah2
orang yg besar kepale..x mo kalah(geram jerk) sabo je la...
orang yg bau die sentiase same..bau wangi..wuekkk...
orang yg sentiase buat sehabis baek tok aku
orang yg selalu je gadoh...
sikit2 nak gadoh
pastuh wat xau..macam x de pape berlaku... :)
orang yg aku marah gile kalo cntact laki len ahaha..
kalo citer pasal laki len pon leh kene marah :P x pasal2 kan

ye ye saye x selalunya indah
kekadang termarah
kadang termrajuk
kadang terego..
kadang2 ter laser
tapi die tetap bertahan..
wlopon boleh je tinggalkan aku tok g kat laki len :P


i don know she love me or not
but that doesn't matter because..
kite yg memberi jgn mengharapkan balasan
(ahahah nampak x permainan die)

ahaha yea2 memang lah saya ni x romantik
x macam dak2 laki laen yg swenang2 je ungkapka kater rindu dan sayang
memanglah sy x macam dak2 laki len
yg sentiase bkepit dengan 'wife gonna be'
memanglah saya  sy x macam dak2 laki laen
bjalan berpegang tangan dengan 'wife gonna be'
sy x macam dak2 laki len..
belanje wie gonna be sakan...

tp dalam hati saya sape yang tahukan :)

eh korang ok ea x selalu msj..tanye sorang kawan die
ummm cam erk tkedu sket...
alaa ok jer..x der masalah pon :))
dah la x selalu jmpe x selalu  mesej...
ahahha kadang2 terdengar gak die mengeluh
kenape x dekat..ahahhaa jeles r tuh tgok orang len
saya pon rasa bende yg same :))
but x per lah ok jer...kan.
we are cool kan :))

she gave me everything she had
to be with her
 never been boring at all


after ape yg telah berlaku
sgale ape yg telah dikongsi dan diberi..
tqvm..
anda x pernah berganjak dari saya
saya pon begitu juge :)

::::keharokkan apekah yang berlaku::::

x au kenape leh sangkut ngan die
but i love her very much..yea totally Allh i love the most..then others..but among my friend she's very special :))
1 Response
  1. i'm shirO Says:

    sweet of saufi ahmad! :))
    tqvm for being there..<3