who next!!! my mak la!!!



x kan lah x pernah kot dengar lagu spt diatas
x pernah engar tgok lirik dibawh sudeh



Who should I give my love to?
My respect and my honor to
Who should I pay good mind to?
After Allah
And Rasulullah

Comes your mother
Who next? Your mother
Who next? Your mother
And then your father



sekarang tgh bercuti2 bukan berjimba
mak sakit..sian die...
dah baper ari demam teruk x baek2
batuk2 lagi
aku balik pon nak gak masak tok aku
wlopon aku adelah tukang masak terhandal...
nak lauk ape

kari...asam laksa sume boleh...tp maggi je la...
mase ngah tulis pon dengo batuk2 die uhuhuk2


sape lah orang laen tok kite dahului orang len..
first thing first..mak first...
dah kawen pon sok mak dloo
ye ye peringatan tok diri sendiri


aku lagi di rumah ni...
sebab mak sakit2
pastuh mak asek sebut je bile aku nak balik umah
so ade kelas pon aku wat chowti sendiri..
aku bayar ok tok masuk U ahahaha

smoge mak cepat sembuh..leh masak sedap2 tok p
smoge batuknyer tuh hilang esok 

spt hilangnye embun pade pukul 10 pagi( ok x puitis lansung)
smoga demamnye x berulang2 
dan dikurniakan kesihatan..
Ya Allah ambil lah sedikit kesihatan aku ni kasik kat mak aku...
haha leh x selalu doa camtuh :))

sian mak aku :')

::keharokkan apekah yang terjadi:::

korang2 doakan kesihatan mak aku ye 





layan besh woooo tangkap leleh...baru real nye tangkap leleh..kasih yang betul sejati beb..x mintak pape balasan..hanye memberi sebanyak2nye x mengharapkan balasan yg havoc2...anaknye balik..mak aku terus kuat nak masak2 ..hohoho
0 Responses