oh ok!

dah lame x nampak saufi ahmad...
kene tangkap polis ker miahahaha...
pale otak ko...
tgh mencari suaka politik neh..
mgkin di oz...thailand..x pon kat sbahn swak jer miahaha..
kalo kene penjare??
ah bukan sumer yg kene penjare tuh jahat...
sejarah dah menunjukkan 
yg benar pon boleh masuk penjara
ibnu taimiyah..imam ahmad bin hanbal sehingga galileo galilei 
pon pernah dipenjarakan kerana  menyatakan sesuatu yang benar..
ape lah sgt penjara dunia berbanding penjara di neraka kelak...
so kalau DSAI kene penjara x semestinya die jahat.. :)

so aku dengo smalam ulang tahun kelahiran UMNO...
umm jgn la plak cakap aku pemuda umno...
dan jgnlah cakap aku pengganas PR
sbb aku berdiri di paksi kebenaran
dan mgkin ade mulut2 mengatakan...
ape la lu mat..macam lalang..kejap kekiri kejap kekanan
bg aku senang jerk jawapan die
kebenaran x mngenal bendera politik...
kenapa perlu taksub kepada satu bendera politik jerk
berdiri lah untuk hak anda sebagai rakyat..
dan sokonglah mereka yg menjerit berjuang membela rakyat
bukan menjerit membela barisan...
hidupp rakyat dan hidup barisan adelah perkara yg sangat berbeza
so UMNO sekarang jauh berbeza dengan UMNO dulu
atok aku dloo orang kuat umno...
tp syuukur die meninggal sblom sempat die lalui zaman fitnah ni..kalo x die pon dah keluar umno miahaha
UMNO dlo memang pure dier nyer perjuangan
umno yg ade sekarang ni adelah umno baru..
umno mhathir...
jika disingkap ketika mahathir hampir kalah kepade KU Li
dengan perbezaaan 40 undi..Dr m telah berjaye memisahkan undi
dengan mengharamkan umno dan ini akan memecah kan undi
ku li dengan  smgt 46..n dr m ngan mahathir
ahaha bijak kan dr M...
licik...!
jadi lahirlah umno dengan umno new branded by Dr m..

ok enuf bout that..aku x cakap plak umno jahat..anwar jahat k..
cme korang berfikirlah sendrii :))

memanglah depa dah bagi makan kat kite..x kan kita nak p gigit deme...
x patot lah..
tp jom kte tgok camne 2 orang penjajah ingin menjajah brazil
ketika orang spanyol datang ke brazil membawa senjata nak menakluki brazil
die ingat die ade senjata api kire dah power la...
x....setiap satu orang spanyol disembelih orang pribumi brazil...
dan datang lak orang portugis...
membawa barang2 yang x pernah di milki orang pribumi
gunting..sikat..permata..dan barang2 yg x dimiliki oleh orang pribumi...
tanpa pertumpahan darah mereka menguasai orang2 pribumi brazil

mereka memang di bagi kesenangan tapi pada hakikatnya mereka di jajah
merdeka kah mereka?

:::keharokkan apekah yang berlaku:::


:)




2 Responses
  1. fakta yg dilupakan umno.. mereka bdk baru lahir-
    sbb umno yg ada skrg adalah umno yg baru-
    kita dijajah dan dilepaskn dgn beg2 mudah oleh britis-
    msti ada sbb kn???


  2. wawi Says:

    ayat2 hujung tu macam dialog cite Fast 5 je :P