jogeng~

yip..yip..ahahah jogeng@ jog

aku bukan lah orang yg suke sgt nak berlari2 x tentu pasal neh..tp disebabkan peningkatan saiz yg mendadak cam lahan maka x der care laen...

bak kater paeh sbh

aku eran kenape orang nak joging(lari x tentu pasal) kan lebih baek die berkebun ker ader la jugak hasilnye..dapat mengusehekan kebun

ok ok paeh abes kalo x der kebun ape nak buat

joginglah

ahahahaha aku karate gak dak paeh neh...

maka ketika joging selain dari panaskan badan anda juge perlukan mood tok berlari... macam mane nak carik mood ahahahahaha

1. sile ambil cermin yg besar dan lihat diri anda yg gemuk di depan cermin...vavi... hodoh gile ahahaha...so amek motivasi tok kelihatan tampan..segak dan bergaye...

2.musik...haa musik sgt penting dalam memainkan peranan penting mood anda..so pilihlah lagu2 yg macam besh tok anda berlari...

:: saufi ahmad top 9 list ::

1. hey now now - the cloud room
    lagu neh diambil dari citer run fat boy run kot...so bile aku dengor lagu neh aku rase nak berlari...haaa
2. empire state of mind - jay z
   jay z never failed me
3. through the wire - kanye
   seryes rase berkobar kobarko...
4. welcome to my paradise - steven and the coconut treez
    kumpulan raggae dari indonesia neh memang mantap..seryes korang try dengar..layan kot pale ahaha
5. sweet melody - gerhana ska cinta
    haa ader pon lagu dari kumpulan local...seryes lagu neh memang nak wat kite melompat2..
6. underneath it all - no doubt
    no doubt..lagu neh leh wat korang smakin aktip dikale penat2...
7.selembut nafasmu - sharpshooter
8. santeria - sublime
9. the lonely shepherd - gheorghe zamfir
    lagu neh bagus tok cool down..dapat dari citer kill bill ahaha...

jgn lpe pakaiana yg sesuai n skang anda berjoginglah sampai cramp ahahaha...

lepas cramp makan lah banyak2 macam x pernha jmpe pemakan


larian begitulah awan nano nano nano nano nano nano nano nano nano nanoooo..dia tahu dia gadis ku... nano nano di phuket miahahah

panjang gile name larian neh miahahah


:::keharokkan apekah yang berlaku:::

Being nice to someone you DISLIKE doesn’t mean your fake. it means you’re mature enough to tolerate your DISLIKES towards them. 


There's a fine line between genius and insanity. And im sittin' on it. - salahx
 LOL :)
2 Responses
  1. ASP Says:

    aku terkejut gak, bdn aku pun dh nk mcm aaron aziz nie... my sweetheart pun kata, suh aku jgn mkn,,...jom kita joging..hahahaha


  2. saufiahmad Says:

    ahahah x leh blah tuh my sweetheart..depan2 x cakap lak miahaha...doh ko berhenti jual burger...start jual jusmate5 baru leh kurus miahaha