slamat ari abah

bwat abah saye ahmad bin jais....ato panggilannye encik mad...
ato kalo kat kg name timangannye isa...
pernah satu ketika dlo ade orang tue ni btanye pade aku


ko ni anak sape??
anak mad tok...
oo anak ise la ye...
x lah anak mad...
haa ye la anak ise la tuh
(dalam ati aku..pekak kot orang tue neh..mampus ko la..tp sifat x nak kalah aku cakap gak anak mad tok)
pastuh haa yelah mad tuh ise la.
aku saling berpandangan nagn kak ul...bingung
pastuh abah muncul ..
pastuh aku cakap la...haa ni la bapak saye
haa ni la ise..

upernyer name timangan bapak aku adelah ise.sbb dlo mase kecit2 die sket nanges

so selamat ari abah...dari anakanda yg jauh di mata hehehe

my dad is better than ur dad...bangge ade abah hohohoho

::::keharokkan apekah yang terjadi::::

sudah tmimpi2 phuket eheheheheh
6 Responses
  1. adwafarahin Says:

    kite pon pnggl abah! slmt hr abah jugak!
    tp 19 june nie kan?
    kire wish in advance la ek? hehe


  2. my dad is better thank yours!! Haha :D


  3. saufiahmad Says:

    adwa - hhoho mungkin 19 neh takut x jmper internet so cam wish seawal mgkin :)
    chu - haha :)


  4. Aku dah wish minggu lepas dah..haha aku igt dah berlalu,rupanya esok!


  5. kamu ni hafiz.macam barua hep


  6. hahaha...ahmad assobirin kembali semula