saya x der awek betol...

betol seryes x der.x cayer sudah..
berikutan ramai yg tanyer..
ko tipu r entry ko sblom neh... ko dah ader awek ko kater x der awek..
Ya Allah betol la aku x der awek
laki memang camtuh kan..dah ader awek x nak ngaku..
la...betol la aku x der awek..
abes cik SA saper???aku nampak name shahirah dalam camera ko...
er...ngaaa...

aku mendiamkan diri...
dorang x paam..sket pon dorang x paam camne aku rase...
cik SA bukan lah awek aku..aku tegaskan disini
gelaran awek tuh x layak tok die..
die terlalu baek tok dianggap sbg awek

ok ok let me explained this..
die adelah seseorang yg sgt penting dalam kehidupan ni selepas keluarga..
die seorang yg sanggup berkorban tok aku...
tp kekadang aku jer x nampak...biase r laki hehehe
die sorang yg sanggup menipu tok bagi aku sedap ati..menggembirekan aku..sbg contoh..eish kamu x gemok la...kamu ensem jerk......hehehehe tgok tuh jelas ayat nak sedapkan ati huhuhu
die lah orang yg akan dengo sgala ngomelan aku bla bla bla...
dielah yg akan berase sgt risau sgt2 time aku jatuh sakit..hehehe gilo dio ni
die orang yg akan ingatkan aku supaye jgn tinggal waktu smayang
dielah orang yg akan wat wake up call untuk pastikan subuh aku terpelihara...
die akan jeles kalo aku citer pasal pompan laen miahehehe x au kenape..
die akan marah aku kalo aku membahayakan diri or somthin...tp aku rase dikongkong huhuhu
 biase r laki...

yes mase g phuket agak r jeles tgok dorang2 neh yg dah2 kawen neh
sonok gile kot..damm it...
aku hanye mampu nganga jer r...

ko tipu lagi abes ko kater ko dikongkong

yes..aku rase dikongkong..kekadang..rase rindu itu mengongkong aku
kenape aku nak rindu die...die bkan sape2 bagi aku..
orang kater merindui orang bkan mahram pon dose...
tp x au shit happen..huhuhuhu...x leh mengelak rase tuh
tuh yg aku benci sgt tuh...ngeh3..

post ko yg lepas cam ko dah x sayang die je...

hanye tuhan yg tahu ....... :))

oooo ko kater ko x selesa bersame ngan die..wat per ko nak rase rindu2 lak

mane la aku tau...kalau lah leh buang jer perasaan tuh cam delete file..
x au r kompius..kekadang terpaksa berlakon o pure2...
just tok happykan die...
aku neh bkan lah baek sgt..mulut leh tahan longkangnye..cakap men lepas..
hati dan perasaan orang tolak ketepi...
tp depan die aku cam kene cntrol abes kot...
aku pon bkan baek sgt...
aku ske jer keje2 ke arah kemaksiatan neh...spt membuang mase...karok n so on
tp kalo ade die aku cam..emm x g karok ngan pompan..sbb kang die marah aku..ahahhaa
so camtuh lah..rase diri ini terbelenggu r

haaa kalo camtuh sbnarnye die membawa kebaikkan la..bukan kejahatan..kan kan kan

errrr...umm...

dah tuh ape masalah ko...

x au..aku pon kompius ape masalah aku...

ok skang konklusi ko ape...

aku tetap x nak jadikann die sbgai awek aku..dah la gemok down...ahaha tp....tp.. aku nak jadikan die lebih dari tuh.,..x nak aku ngaku die sbg awek aku..aku nak die jadi kekasih halalku...iAllah satu ari nanti sbb die adelah sesuatu untuk aku..aku x prasan die terlalu indah..kekadang silap aku gak..haa yela lelaki memang cenggitu kan miahaha.......

aku bwak die mane aku g...g australia..g phuket...g indon..g sg siput...g mane aje yg aku tinggal agak lame aku bawak die..heheheh sbg contoh



haaa contoh2 gambar camneh..wlopon bwak namenye aje..tp aku kire die cam melancong la bsame aku ahahaa..gambo neh diambil mase kat phrom tip phuket..banyak lagi gambo camneh..sabo aje la...

to cik SA .... tenang aja :))
5 Responses
  1. Anonymous Says:

    lelaki macam ni lah boleh dibuat hubby haha. untung cik SA


  2. Nur Cahaya Says:

    I luv dis post vewy much!!
    Terasa nk nangis plk bila....=)
    Tp khadiran dia mengubat segalanya..
    Kekasih halalku..insya Allah akn usahakn utk jd knyataan.
    Smoga anda berdua bersatu hingga akhirat. Aminn..=)


  3. Anonymous Says:

    hehehe.inshaAllah!!!satuhari nnt.doaa byk2 ok sopi!!!doa dipermudahkan jodoh ko=)


  4. aisha chEng Says:

    sopi!!!!!!!!!!!!!!!!! suweetttttt. xsangka ko suweet rupenye.


  5. wawi Says:

    tak sabar nak makan nasik minyak sopi !