im glad

cewwah tajuk omputeh gituw ahahaha...
ok jangan nak jadi kak senduk sgt la k ahahaha...

saya glad....glad ni ape ea dalam bahase melayu??

saya bersyukur la..boleh la...
saya bersyukur saya ade mak bapak lagi..
yang selalu support ape yg saya wat..
dalam bidang seni dan akedemik dan sebagainya
x pernah dorang mempersoalkan tindakkan anaknye untuk
perkembangan minda yang positif
kekadang teguran dilemparkan untuk meluruskan diri
thats normal
thanks 4 being my brain! left n right brain ahahaha


and tidak dilupakan the ahmad's...
tempat aku bgaduh..
tmpat aku meminta pertolongan
tempat bgelak ketawe bersame..
tempat berkongsi kebahagiaan
haaa rase kejap jer dah beso..
kalo lah boleh balik kemasa dulu...
ahahaha...
thanks 4 being my backbone!


yang x der dalam gambo neh izzat jer(adik) n kak dila skali(kak ipor)..ahahaha x per la halal la

saya bersyukur dengan adanya rakan-rakan
yang sentiase ade di saat diperlukan
dorang lah yang palingggg memahami
doranglah yang paling menghormatiiii...
doranglah yang mesti ade time susah dan senang
dorang ni memang leh pakai
aku memang bersyukur gile ditemukan
dengan kawan2 yang sgt2 besh ni
x perlukan perlaburan
x perlu makan di restoren2 mahal untuk dihargai
x perlu be another person to be with my friend
saya boleh gurau kasor ngan dorang
n dorang still leh tersenyum
bile buat salah dorang terasa hati
n mintak maaf dorang akan ok...
simple thing...x der lah nak harok2 sgt
dorang that hold my back when im ready to fall..
dorang ade di setiap tangis dan tawa
sebab tu lah sgt menghargai kawan2..
saya suke wat kawan2 marah..
tp x pernah marah2 kat kawan...ahahaha...
tanye tahkim..n tahkim tau kenape aku suke wat kawan marah
sbb nak tau..siapa diri die sebenar
n know i know who u are ahahha..
tp lepas buat dorang marah tuh aku mintak maaf ler ok ler

for every momento i would like to thanks u ols ahahaha


rakan2 sbh(coursemate) dorang ni dah macam amili dah kalo kat kelantan ni..dorang lah yg melayan kerenah aku..dorang ler yang melayankan aje perangai buruk aku ni...
n ape yg besh sume dorang layan dgn senyuman dan gelak tawa...
mungkin ade yg x puas hati antara satu sama lainn..
tp stended la..adik beradikkan..lagikan lidah lagi tergigit orang kater
tp air dicincang x kan putus


bebudak bilik paren n alan n yang laen dalam gambar ni...thanks to alan sbb ajo men gitar sampai terel gak la..ilmu2 naek kebulan dan sebagainye..
paren yang menjage aku..marah2 kat aku sbb aku sakai..n train aku menurunkan berat badan satu mase dahulu..dier ler yg rajin blari bsame ahahaha

kawan2 mrsmbpj...mereka adelah yang terindah..dekat sinilah perkembangan insaniah berkembang dengan pesat...antara faktor lennye adelah kerana dorang sbg pendorong..
x de dorang sape lah aku...


haa ni rakan2 di rumah..kiren n is..dorang je la tempat membuat harok..tgok kude kepang bersame...isap shisha bersame..meluahkan perasaang(ahaha)...ahaha damm..so kepade semua dak2 mrsmbpj yang bcae blog ni kitoranga der satu pengumuman dan pojek baek punye untuk raya

kitorang pernah jelajah batupahat amse raye 2 taun lepas..kali ni kitorang nak jelajah lebih dari itu...

ikut perancangan..dari jb kitorang akan ker bp..dari bp akan ker melake..dan dari melake akan ke seremban dan seterusnya kuala lumpur tok beraye

so sesape bminat rumahnya dikunjungi oleh kami..btau aku awal2..aku akan wat plan camne..tp kalu umah korang kat pahang ker..sorry la...x lalu situ lah ahaha...so cepat2 feel the kemeriahan..sign up umah korang tok dikunjungi..x perlu makanan yg besh2..kitorang datang untuk ziarah jer tanye kabor..nak tgok korang sihat ker x..macam mane ngan pelajaran kan kan ahahaha..mulie je niat ahaha

and to all my friend thanks for being my eye..ear..nose..mouth..leg..hand and etc ahahaha

and still searching for someone who willing to spent her life with me..and being my life..cewwah jiwang u...
x mintak banyak..sabor..I already made my decission :)

dan bersyukur kepade Allah hidupkan aku dlam nikmat Islam

:::keharokkan apekah yang terjadi:::

" kurangkan kelahanatan.. tinggalkan kehanjengan.. tingkatkan keperibadian ..tambahkan iman."






0 Responses