kecewa

sumpah kecewa gile ngan sikap u ols ni...
cam lahan..nak mencarut lebeyh2 x leh blan pose
memang saje je kan nak bagi luput pahale puase aku ..
sabo je la wahai hati

sakit bukan kepalang..
ok kite nak ajak orang tuh pergi sesuatu function
ale2 senyap sepi..
kalau kite nak ajak orang tuh kite kene ajak sungguh2 yer x
ok kalau orang nak kawen die ader bagi kad..
kalau men cakap mulut jer
mane mau nye....orang nak pegi

bukan lah meminta kad untuk majlis berkenaan
tp jemputlah
tunjukkan kesungguhan dalam jemputan
ini x diam jer

dalam kepale aku ntah2 die pon dah lpe ape die cakap
ntah2
die pon x der plan pape tok majlis berkenaan..
bikin sakit hatiii...
kalau macam tuh x payah...
kecewa 1000x

lepas tuh aku lak yg cam tergedik2
tekinje2 menanyakan pasal function tuh
macam aku nak sgt...
boleh pergi mamp....
aku boleh hidup x kalo x pergi pon...

ego macam sampah...
susah nak ngaku kesalahan..

::::keharokkan apekah yang terjadi:::

marah bukan sebab lapo...tp memang kecewa gile ah..
2 Responses
  1. Aina Meducci Says:

    alolololo...xpe2, ade ubi ada batas, ad hari Allahh bls .hehe..chill ^^