siblings

korang ade adik beradik kan..
mesti ade...
ader adek beradek yg kamching gile
memang protect each others..
memang abang sayang adik
adik sayang akaknye
abang sayang akak n sbgainye la

ade jugak yg kalo kite tgok
cam x kamching langsung
ko buat keje ko
aku buat keje aku...
ader yg dah beso rebut harte..
cewah cam citer drama lak...
tpianya benar berlaku...

macam mana hubungan anda dengan adik beradik anda??

saufi ahmad...
adik beradik...camne ea nak cakap
komplikasi sket la...

kau buat keje ko
aku buat keje aku..
duit ko duit ko
duit aku duit aku..

macam x mesrekan..
orang len akak dorang topapkan
abang dorang topapkan
ktorang...ah x yah lah
malu nak mintak..segan woo..
tp memang x nak pon ahahaha...

ktorang dlo mase2 kecik slalu gaduh
n masing bile dah meningkat remaja masuk asrama
memang x der rrapat sangat
x der r berpeluk2 sakan ahaha..

tp dalam senyap2
sume t8care of each other
kire cam sayang x menunjuk la
ahhaha saufi ahmad memang dibesarkan dengan care begini
tenang aja :)

so x hairan kalau saufi ahmad susah nak tunjuk kasih sayang pade orang ahahhaa
mulut kate lain
tp sbnarnyer hati....siapa yg tahu
biarlah saufi ahmad yang jahatnye
asalkan hati mesti mau bersih :)

:::keharokkan apekah yang terjadi:::


1 Response
  1. .::syifa::. Says:

    mimpi peluk adik yang nangis.konon pujok dia lah.haih =.=" family harta yang tak ternilai kan.