selamat Ulang tahun

pergh kalo dulu hidup aku pernah kosong sebentar...
selepas meninggalkan alam persekolahan
kososng selama lebeyh kurang 2 tahun hidupku kosong
setahun yg lepas..
kau datang bawa cahaya cewwah..
kau senantiasa ada disamping ku
disetiap ketika...

segala emosi terakam
sedih,suka duka bersama
kaulah penyeri dikala duka
peneman dikala bahagia~

kau muncul x disangka
dulu kosong kini hidupku penuh
ku genggam erat kau 
dalam setiap langkah ku miahahah

selamat ulang tahun kamere ku miahahahha~

dah stahun dah camere neh ngan aku..
makin lamer makin mengancam plak dier
makin lamer makin bergetah plak miahahha
aper pon aku leh katerkan setahun bersame memang
best..best giler...
bnyk ilmu yg diterokai
so tochei camera ku..


aper pon smalam dgn terperanjat beruknye aku dah daptkan kamere aku neh awek..
aku siap angkat 2 lagi aweknyer tok buat peneman...miahahaha


so layankan gambo2 nyer


gambo yg akan di upload nih x di edit langsung,,,memang dah smula jadik lawo dah...miahaha



lighting yg lawo ditambah plak ngan bokeh yg mengancam perghh...



macam mimpi miahahah...testing maser kat kedai..miahaha




overexposed..perlu pandai bermain dengan flash unit or speedlite dalam keter



tamron always the smarters choices cewwah...



haa ni lah lens nyer...jgn tanyer baper hengget..




hoho contrast yg besh lepas tih bokeh yg mngancam miahahaha..macam mimpi bleh dapat neh...raser
nak nages pon ader...



lengkap ngan hood n semua r filter aper jadah sumer siap..harge jgn tanyer



lepas nih sumer lens akan disimpan kot..pakai yg neh jerk miahahaha




bersama tuan barunyer miahahah lens niha delah lens kepunyaan bapak aku..n aku ader share sket jerk kot dalam lens neh miahahha..tp x per layan..nak beli lens L siries x mampu miahaha...

welkam to my new toys miahahaha..speedlite n lens miahaha..layan lepas neh lagi ligat r miahahaha

:::keharokkan apekah yang terjadi:::

kalo nak mende camneh..berhenti merokok..anda dapat saving sehingga 2k setahun tanpa merokok..seryes...jgn kater x leh..anda boleh..gunakan sub conscious mind anda dah sudah dah masuk NLP plak miahahah aper NLP neh..waaah banyak mende nak di tulis tp x per NLP nih next2 entry r plak miahaha...k chow dloo..

MOOD: seperti mendapat bini baru miahahaha..macam penah berbini jerk  sblom neh miahahaha~

sesiapa yg di taiwan tuh jage diri yerk miahahaha~


8 Responses
  1. Anonymous Says:

    hahahaha.lens baru rupenye..tapi lawooo


  2. saufiahmad Says:

    hahah abes ko ingat apekah miahaha...~


  3. cis...apa berhenti rokok har...mcm perli aku je aku bro..kahkah...xpe2...ko pro wide..xley dinafikan...kahkah


  4. saufiahmad Says:

    miahahah kalo terase mahap jer r..x bermaksud miahahhaa


  5. miahahhaa....disebabkan aweks ko..aku bagi chance...kahkah...xada hal la....rokok tu subjek untuk ambik gmabar gak...kahkah



  6. ShirA Says:

    jeleszz suda...:P
    terase mcm mkn madu, erkkk...wihii~


  7. saufiahmad Says:

    makan madu x per jgn makan hempedu miahahah ;)