shin chan dah mati dah ~

tatkala pagi masih lagi segar
embun pon x cecah ke tanah lagi..
dalam kepale hotak memang x der 
ape2 rancangan mesia ke 11..


maka dengan banggenyer gwa gi bukak
rak buku yg ader bmacam2 jenis buku..
dari buku ilmiah keluaran reader digest sampai la
ke buku mengisahkan cinta nestapa~


tetibe ternampak koleksi komik yg tersusun rapi...
memang dah sangap nak bacer komik gak aku neh
lalu tgok ader plak komik DIK CERDAS
saper x au dik cerdas tuh ape silelah amek 
pisau di dapur dan cucuk di perut anda...


aku pon amek la satu untuk dibaca..
terbahak bukan kepalang membacernyer miahahaha
pagi2 dah bwat aku cam orang giler...
kelako nak mamp la wa cakap sama lu
saper bacer dik cerdas tp x ketawe 
die pelik dan bkan orang miahahaha


abes menelaah satu buku tuh raser nak bacer lagi..
tedetik dalam ari ader x keluaran baru...
pergilah tanyer pader adek aku yg sedang khusyuk membace
da vinci code...dier pon ntah angin aper nak gak membacer...
"weh ader x keluaran baru'
dengan selambe dier kater entah...


pergh tidak puas ati dengan jawapan tersebut
aku pon search tenet~
search2 tenet aku dapati satu mende yg menggezutkan


yushito usui dah mati...
saper yg x kenal saper yushito usui ni
dier lah pelukis shichan
bheliau mati maser mendaki gunung aper ntah
dier mati ketika berusia umur 51 taun..


pak cik yoshito usui yg bbaju putih tuh




dan shinchan mungkin akan diberhentikan selepas nih...
x der lagi tarian gajah..
x der lagi ketawer terbahak2
x der lagi himawari..mama shin chan..papa shin chan..nini..masao...boo..dan shinchan dan dan shiro...erk shiro miahahahaha
aper pon shin chan tetap hidup dalam hati
setiap peminatnyer...
gajah gajah gajahhhh~


:keharokkan apekah yang terjadi:

we gonna miss the family~



and his friend~
and im gonna miss shiro miahahahaha~


berite ni dah lame..aku cume baru tau miahahaha..dier mati taun lepas kot...dalam blan 9 camtuh r...




1 Response
  1. ShirA Says:

    sad sbb pasni xde da karya shinchan but chweet part pics~~~ ^-^