sireh pulang ke gagang

lepas balik dari batu pahat ahad yang lalu ;)
aku lihat tepat dlam telefon bimbit yg berharge 50 hengget lebeyh itu
ader msej berbunyi
lo nak projek juta2 call gwa - bpj kirento
aku tanpa berlengah menelefon si kiren
dgn kadar segere
dalam borak2 tuh dier meberitahu ader 
program sireh pulang ke gagang kat maktab n aku dijempot
mak aihh x nak besh plak kan

ape bende plak sireh pulang ke gagang neh
ini kire program yg memebawa kembali anak2 mrsmbpj
kembali ker mrsmbpj untuk menabur bakti...
aku pon pergh cam besh...
lalu menerima ajakan kiren
dalam ati cakap..aishh batu pahat lagi..
miahahahhaa

sronok dan teruje tidak terkate
almaklum ler..
walau dloo disatukan di bawah satu bumbung
dan
sudah lama dipisahkan dek mengejar cita2 yg menggunung
dan kini
kembali tok satu tempoh masa
untuk menabur bakti...

perubahan maktab memang dijangkakan.
ramai cg yg x der memang dah dirasakan..
tp kenangan x kan pernah hilang melihat kelas 5 vanda yg skang aderlah kelas 1 acacia
pergh kat situlah dloo kitorang lepak2 sementare nak tunggu perjumpaan omrom ari jumaat

muke2 yg dikenali smakin sikit...
dloo kecit skang dah beso2 miahaha..
yg kiter bile masuk maktab balek x nak cam dihormati plak kan
maklumlah bebudak neh nampak kiter sbg seorang yg dewase padahal..
miahahah up sikit jerk
dloo gwa maser bayer dak2 neh pon nampak abg fasi cam orang dewase miahaha
mungkin maser tuh fasi2 pon cam aku gak skang neh miahaha

kedatanagn kami disambut dgn pelukan dan salam ebrsalaman...
tq to ustz marwan yg melayan kami mak aihh
cukup besh...
nak citer pasal ustz marwan neh cukuplah panjang 
tp cukup lah nak cakap dier ktue warden terbaek...

len2 cg jmper..dan dorang sambut kami dgn senyuman
x luper jugak kepader junior batch spm 07..
terharu aku dibuatnyer
begitu menghormati kami yg 06 
mungkin sebab dloo kami pon baek ngan dorang...
x cam dak 05 miahahaha
saper2 pon x respect dorang dah..
blagak ngat dloo...

aper pon enjoy prog neh
penat tuh biase r..
makan pon penat men game pon penat
cakap pon penat so penat tuh biase r.
aperpon enjoy aja~

:::keharokkan apekah yang terjadi:::

di bilik kaunseling smese perbincangan module


men ftsal ngan slong digelanggang tenis


pergh gaya seorang motivator bak kater kiren amiahaha~

saya menyeru kepada semua ex bpj spm 06 sila hantarkan butiran berikut kepada saya

nama
alamat rumah
skang belajor kat mana
no phone
no ic

tq~

2 Responses
  1. Ida Zainul Says:

    nk nganto mklumat tuh kt mane weyhh....no ko ke...fb ko ke...