biar lagu itu menangis!!!

Lagu Menangis

jarang aku nak bersedih...
tapi hari ni ku bersedih
mungkin mimpi td buat aku sedih

aku rindukan Dia

Cintaku pada Dia patutnya melebihi cintaku pada dunia
aku alpa...
aku diuji dgn kemewahan..
kesenangan..nikmat yg x pernah di duga...
tewas akhernyer...

akhernyer tersentak dek mimpi td...
Astafirullah...

walau senang macam mana pon idop aku
walau macam mana nikmat
aku dapat..
walau dikelilingi rakan2,makanan yg x pernah putus
masih x puas
segala permintaan duniawi ditunaikan
masih x puas
x kire berapa ramai gadis mengelilingi
hati aku kosong...

dloo hati aku x pernah kosong
senantiase rase cukup
nikmat kegembiraan tu bukan hak milik aku...
itu Semua datang dari Dia

dan kegembiraan tuh bukan lah boleh dapt melalui harta
tp itu hanyerlah kurniaanNYA...

IAllah anda semua akan merasa perasaan ini...
hati yg kosong padahal cukup sudah serba serbi...
rase tidak keruan..ketwe terbahak masih x rse sedap hati ini...

hati ini menjadi sayu apabila dahi ini bersujud kepadanya...
meminta ampun di atas kelalaian ini...
ketika itu hati menjadi tenang dan raser cukup...
lemahnyer aku...

:::keharokkan apekah yang terjadi:::
mimpi itu datang 3 ari berturut...sekadar untuk muhasabah diri


bebaskan diriii!!!

2 Responses
  1. Nur Cahaya Says:

    pnah da rasa..n he once helped me get through it. thank to him. but very thankful to Allah for HE will always b wit me when i've been left alone..
    Tiap manusia akan rasa..n akn jd 1 nikmat bila dh dpt jwpnnya. smile always!!


  2. aisya Says:

    tersentu hati tatkala membaca ruangan ini....
    dakah ini Saufi Ahmad....
    ttapi ini lah yg dkatakn Hidyah Allah untk hambanya....
    Mudah-mudahan menjadi iktibr utk diri aku ini dan yg mmbacanya ruangan ini....