Saufi memecahkan rahsia

Benci dgn lakonan sekarang!!!

bkan nak kritik usop aslam ker pejadah
tp ak benci Saufi Ahmad sekarang...

banyak berlengah
malas gila bab!
suke bermuke2
suke buat2 ketawe padahal mende tuh x lawak<<
x der disiplin...
terlalu lalai....

kalo Saufi Ahmad dloo

besh!!
x der r belakon2 dalam kehidupan sebenar wlopon dier aderlah steven spielberg mrsmbpj
x lawak kater x lawak x der r bwat2 ketawe
disiplin..bgn pg...semayang subuh..smayang slalu iku tyme
rajin!!!


:::Keharokkan apekah yg terjadi:::

bile arituh berkumpul ngan kiren,sulong n is..baru aku tau aku dah lamer x ketawe terbahak...dok umk ni..x pernah kot ktawe tervahak2 yg realnyer..sumer fake miahaha..da x lawak tp kang kalo x ketawe aper plak orang kater..seryes...kalo kat umk  ni yg leh wat aku ktawe tbahak2 alan jer la kot..sori pader sumer...yg len aku bwat2 jerk tok amek ati korang miahaha...x lawak langsung lawak korang..cam haram...umm lawak lokman pon ok r..bleh blah...tp yg laen..ekceli aku buat2 ketawe tok amek ati korang miahaha...tp x kesah r...
1 Response
  1. Anonymous Says:

    ooo..camtuh kew crite die..
    so,sepanjang aku jd membe ko kat umk ni..kire sume tuh hipokrit ar..camtuh ke?