Kisah Sardin cap ayam!!!

Sejak arituh berjalan jer ketika stady week aje giler paler...kalo dikire2 aku menghabiskan maser di dalam bas selama 29 jam approximately la miahaha...memule g livestock Asia nyer pembentangan paper ntah aper aper ntah...

pastuh gerak balek umah kerana masalah kesihatan miahaha..then pastuh g plak balek umk...hidup didalam bas memang seronok miahaha..seronok la sangat...

tp segala kepenatan di dalam bas terubat di rumah..x seperti stady week len..stady week ni la first tyme aku balek umah...kalo stady week len duniawi diberi..tp stady week nih kasih sayang diberi..nguahahaha

sebelom balek aku dihidangkan dengan sardin cap ayam yg sgt sedappp!!!

dah lamer x makan sardin cap ayam miahaha...terubat  rinduku pada sardin cap ayam....

dloo ingat lae...maser SPM tiap2 minggu mak aku bawakkan sardin cap ayam yg sgt lazat miahaha..penuh kasih sayang dier masak tok aku..dan penuh kasih sayang dier melihat aku makan....dan setiap minggu lah semangat aku btambah..dan akhernyer bleh la kater cemerlang maser SPM wlopon x "straight A milik semua" miahaha

haha kepada bebudak mrsmbpj... masih ingatkah lagu "straight A milik semua"..adoi aii bulat maner bulat video konserto nyer....

::::Keharokkan apekah yang terjadi::::
terima kasih kepada kak ul yang telah belanje aku makan n belanje tiket pulang ke umah...dan kepada mak n abah tqvm miahaha...enjoy aja gambar2nya

oh sblom terluper tme kaseh kepada mereka yg menghantar aku pulang jgn nanges2 er...miahahahaha


ni lah kak ul



pemandangan dari bilik wahi ketika di UTM



Classic!!love this pic very much



tq to kak ul yg men-snap gambo neh...like brother like sister la miahaha



wahh muke aku cam kawah bulan..leh jerk nak edit kasik licin..tp nak wat per..jadilah diri sendiri..terbaekkk

9 Responses
  1. cntik shoot gmbr....edit pkai ape?


  2. saufiahmad Says:

    maner ader edit...tgok photographer r miahahah


  3. Unknown Says:

    ngaha. btol2. tk photographer lewww~


  4. saufiahmad Says:

    nguahahaha....kerek plak miahaha


  5. cikminn Says:

    sopi,da ingat2 lupe ah lagu 'straight A milik sume' tuh..hehe
    nk dengar skettt..huhu

    all d best yer sopi..
    4flat milik sume~ hihihi^^


  6. saufiahmad Says:

    ohohoho yer ker...x leh r nak nyanyi semula pasal memang dah lper tros..
    yer kepada cik minn pon chayyok..eh utp da start exam ker eh???


  7. cikminn Says:

    hoho..utp start lambat sket sbb bukak sem pon lmbt sket..11nov neh br start 1st paper..study week pon xde..cuakss..huhu

    bile sopi nk dtg shah alam,lepak2 ngan budak2 uitm ng dak s'gor,aku ley join gak...ehe~

    fighting!sopi scorer~ :)



  8. saufiahmad Says:

    minah-ouh begitu lambat sekali..x per ko bleh nyer chaiyok2...kan minah scorer..lepak2 sude miahaha

    haa nak datang shah alam..x leh2..nanti harok ngat hehehe

    mizah-tol la..jeles r tuh ngehehehe