malcolm in the middle

yes no maybe...
i don't know
can u repeat the question?
ur not the boss of me now..
and ur not so big
life is unfair
pernah tgok malcolm in the middle....
 



haa xkan x pernha kot..skang kat bilek aku dah jadi cam satu fenomena..balek jerk...jom malcolm satu episod miahaha...skang baru abes season 2 ader 5 season laie nak abes,..miahaha lebam3

drama sitcom yg cerite pasal ibu bapa dari golongan pertengahan yang terpaksa membesarkan hero2 mereka seramai 5 orang...

citer ni kelaka...kelaka gile...gile punyer kelaka terutamanyer adek malcolm dewey...miahahah xleh blah

dewey yg bodoh2 alang...lawa kasut dier miahaha

tp disebalik kelakar citer ni pandai bermain ngan emosi...mak dorang yg garang sbnonyer sgtlah penyayang..besh citer nih..bkan pasal citer cinte cam citer korea ato citer indonesia yg penoh dgn komplot tok merampas harte....tp lebeyh kepade citer tntang kasih sayang dalam sesebuah keluarga...
ni yg kiter mahukan....

semalam tgok last episod season 2 sgtlah best...terbaek r...alan dah nak nanges dah miahahaha...tp still kelakar lagi...sronok giler bhai citer neh..

:::keharokkan apekah yg terjadi:::

malangnyer assngment tgh berlambak...ader 7 campur AI nyer report 8 miahaha amek ko...terpaksa tgok curik2..miahaha...aperpon

utamakan keluarga..smakin ari smkin sayang miahahaa


 


2 Responses
  1. Anonymous Says:

    sopi.cube ko usha the blind side.cite tu pon best.aku nak tgk.tapi aku tak doload lg.tapi bestla.aku tgk trailer die


  2. ASP Says:

    aku tgok citer ni nagis? salah post 2...