sesegar embun di pagi hari

bgn2 pagi ahhh lege
pilihanraya dah abes
masalah dah selesai
x der laie pening paler...
x der laie aper2 yg menyesakkan
waah gembirenyer

benih yg ditanam pon
dah mule menunjukkan pucuknyer
harap ia bersemi menjadi pokok
 yang rimbun
yang memayungi dan memberi
1001 manfaat kepada
orang2 dibawahnya..

bkan men susah nak tanam pokok neh
kene kaco ngan gajah len
ngan serangge len
serangge ni plak
memang barua gajah..
keje nak menyepai jerk miahaha

tapi Allah tu maha besar
SubhanAllah...
Alhamdulillah...

kepada yg terpilih buat laa keje betol
kalo x betol aku bjanji
x kire saper ko
sedare ato kawan
lawan tetap lawan...
sesungguhnya saya bkan berdiri
dimana-mana paksi ato bendera parti yg anda perjuangkan
saya berdiri teguh dibawah panji kebenaran dan keadilan...

patutlah pagi ni raser segar
sesegar embun di pagi hari
upernyer si una nak btunang...
waaah
kecil hati x btau aku una ko nak btunang
tp kalo ko wat keje kawen nanti ko x btau
siap ko erk miahahha...

paper pon tahniahhh r  una...
hoyyei..
gembire tok pihak ko...
kawen cepat2...
dapat anak cepat..
lepas tuh bg namer saufi ahmad miahahahha

:::Keharokkan apekah yang terjadi:::
bulan depan adelah bulan Bahasa Inggeris...selepas lama bahasa melayu dimartabatkan di dalam blog ini.saya mengambil keputusan untuk mengadakan bulan Bahasa Inggeris...untuk menunjukkan orang melayu pon bleh berbahasa inggeris wlopon x melalui PPSMI miahahaha...so tunggu jer la..yerkk

tahniah una
3 Responses
  1. una husna Says:

    sopi jangan ar kecik ati ak ta btau ko. nanti mai lah umah ahad 7hb. neh ekin kem salam. tanksss anyway


  2. saufiahmad Says:

    7 hb per erk..leh aku jadik camereman x berbayor kalo aku free miahahaha...


  3. una husna Says:

    7hb 2 lah encek sopi.
    cameraman dah ada, abg ak mmg keje itu. datang je la practise skil amek gambo orang kahwin. hahaha~