marah

marah saper x marah..
cakap r korang x pernah marah...
ader yg nak kene marah
kalo cakap
dalam idup dier x pernah marah miahahha

marah adelah satu perasaan normal
marah lah kamu..kalo nak marah
kat aku x kesah..
macam aku kesah kalo kene marah...

tp marah kenelah di controll
marah yang x dicontroll tu lah masalah
kalo x dicontroll maka jadilah amukkan
dendam dan segala bende yg jahat..

satu citer yg besh mengenai mengawal kemarahan adelah ini

dalam satu peperangan saidina Ali r.a telah berjaya menumpaskan seorang musuh...nak ditusuknyer pedang tuh pader musuh...dan belum sempat nak distusuk pedang tuh..si musuh meludah ke muka saidina ali r.a...marah bukan kepalang...kalo kiter mungkin kiter dah cincang sehingga lumat musuh berkenaan..tp saidina  ali tidak menghunuskan pedangnyer...musuh bertanyer..kenaper...saidina ali berkata...aku x akan membunuhmu kerana kemarahanku...

pergh pawer giler dier kawal kemarahan dier..hebat2...
dan gwa kalo marah gwa akan makan...tido...dan membuat bende bodoh..spt berdiri dgn satu kaki..miahahhaa
x pernah plak gwa menulis blog neh dalam keadaan yg marah..kerana..keadaan yg marah akan mengeruhkan lagi keadaan..
jadi kepada anda yg diluar sane..jagalah hati...

::::keharokan apekah yang berlaku:::

marahkan nyamuk kelambu terbakor...
4 Responses
  1. cinta*epaL Says:

    emm,,marah ni best kalo nk lepas tension kan...huhu


  2. saufiahmad Says:

    betul la tuh cik kak..tp kene r control..kalo x control leh makan diri tuh


  3. wawi Says:

    aq kalau marah, aq men game burger shop...
    x pon men virtual cop 2 ;)


  4. saufiahmad Says:

    ader aku tanyer miahahaha..gurau jerk wawi...wawi bler nak grad..kalo mahukan khidmat seorang photographer tok ari bertuah ko leh invite aku..aku kasik special prize nyer amacam??