tempat lepak anda

let list ur top 8 web pages that u always visit...ayuh

no 8 saufiahmad.blogspot.com

chek if there is any feedback and read my entri over and over miahaha..x malu..tp pdulik per...

no 7 jiwang.org

inilah tempat lepak pertame gwa..gwa dah lepak kat sini sejak pom 2 laie..miahaha lamer x..skang dah 7 tahun dah lepak kat jiwang..dan still lepak...sampai lebam...segala rantaian jiwang aku lepak..torrent.jiwang.cc...dan sbgnyer....jiwang adelah satu namer beso kat mesia...saper2 x pernah g..g ler...

no 6 youtube

utube adelah satu tempat lepak..dimana perlbagai video disajikan miahaha..bak kater singh...lepak kat fb kiter akan borink..lepak kat fs n my space kiter akan bosan gak..lepak kat maplay pon akan bosan..even lepak ngan ko pon akan bosan..but utube never been boring...wtf...tp aku layan r..

no 5 4 shared

macam bdokan..tp korang kene paam line kat sinih...nak torrent x leh...nak ares ker aper pon x leh..so kene r..direct donlod...so 4shared adelah tmpat yg biase aku lepak tok carik lagu2 terbaru...

no4 photomalaysia.com

skang memang slalu lepak sinih..usha teknik terbaru..xtvt terbaru dan gadjet terbaru...x leh x bukak seari..mesti nak bukak...kpader sesaper yg nak menceburi bidang fotografi slalu la lepak sinih..blajo la dgn otai2 kat ner..dorang ikhlas membantu..jgn belajor ngan orang bagak otai dah la...tp aku pon blajo dari sinih gak..belajo pelan2 yerk

no 3 flickr

ni ler tempat yg slalu aku menghabiskan maser bersamer...tgok gambo orang komen gambo orang...blajo tentang gambo..miahahahah...syok ooo tgok gambo yg lawo2 neh...smgt membara tok meniru dgn gayer sendiri miahahhaa...memang besh lepak sinih

no 2. facebook

aku pon x au aper aku wat kat sini..tgok gambo orang...tgok orang...tgok gambo sendrii...men kuiz...komen mengomen..dah tu jerk..tp ia masih mengasyikkan tok melepak bersamer...

no 1 google.com

membuat assingment dgn beliau..merayau2 dgn belaiu...dan macam2 lagi dapat dilakukan bsame belaiu...malah kalao nak wat duet pon leh ngan beliau..miahahah...google adelah teman setie anda dimana anada berada...

:::keharokkan apekah yang terjadi::::

senyum2
ia telah dinilai berdasarkan google chrome sayer k
4 Responses
  1. Anonymous Says:

    sopi oiii.ade post baru.cepat2 aku tak sabar nak tgk.hehehehehe



  2. Anonymous Says:

    weh ko mmg tak tau ke ko menang contest foto hitam putih tu?ko niiiii


  3. Anonymous Says:

    ade post baru maksud aku ialah.kau menag kontest tu.ayak..mean takkanla ko taknak btau ko menang kan.eeee