sebelom g buat maksiat g tempat neh dloo

betol2
tempat nih memang memberi keinsafan
sblom g disco g sini dloo
sblom makan rasuah g sini dloo...
sblom nak buat pojek besar punyer
g sini dloo

tempatnyer ialah unit rawatan rapi ato kalo
korang x paham bahase melayu
name omputehnyer ICU...
intensive care unit...
aku paam kalo korang x paam bahse melayu
kan kiter pelajar ppsmi miahahaha

betol2..petang td x der keje..
dan tanpa dirancang..
abah ko mengajak..
p jom g HSA(sepital sultanah aminah)
g tgok zai anak tok andak sakit...

wokeh leh gunting rambut skali yer pak...
miahahah...
wokeh dier kater...

lalu pergi lah kami 2 branak...
zai anak tok andak nih..kene operate
buang buah pinggang...

jadik pergilah kami ker ICU...
masuk ke icu...
pergh dah macam bilik mayat pon ader...

memang yg ader kat situh macam
menunggu saat jer r
sgt sedih dan hiba...memang menginsafkan..
macam2 ada..
ada yg macam mumia...
ader yg macam terangkat2 dadanyer
dan maser aku g td ader yg dah diselubungi selimut putih...
seryes..korang patut g
ramai yg ngadu ngan aku bosan..bosan..bosan cecuti nih
korang g lah icu...
sekurangnyer korang insaf...
kesian tgok orang hidup bergantung ngan mesin...
harapan sgt tipis..

jadi ingatlah mati...
ia menyebabkan keimanan bertambah...

sudah bersediakah anda andai hari esok
hari anda...
Astagfirullah....
takutnyer...
dose bertepek2...
terbaukah kita syurga Allah...
sedih2...

::::keharokkan apekah yang terjadi:::

sangat sukekan bau ospital n bau farmasi..sejak kecik lagi miahahaha...


oh yea zai anak tok andak sihat2 sajer sudah sedarkan diri selepas dioperate..sbnonyer kami dah salah masuk wad..sampai masuk wad icu miahahaha...uper  nyerzai anak tok andak tuh dok kat wad biase jerk miahaharok harok...memang harok..aper pon doakan kesihatan beliau yer kengkawan..aminnn
6 Responses
  1. Anonymous Says:

    pologisupi.aku ade st pengalaman.aku ikut sorang akak ni die pegawai aku. n kitaorg monitor patient icu untuk infusion. pgla icu. aku tak pernah masuk. masuk2 je. bunyi mesin.
    sape2 yg tak pernah masuk. ape kate try. satu pesakit keliling mesin gile besar nak byk bunyi die mmg sgt takle blah.hehehe. tapi pengalaman an.
    weh ko ni ptt keje hospital je.hahaha.kate suke bau hospital


  2. saufiahmad Says:

    ainn lamer giler x jmper ko..aku tau ko bahagier disane..sbb tuh x kaco ko sgt hehehe...

    betol...aku sokong ko..dloo aku maser kecik2 nak masuk x leh.,.dier kater dak2 x leh masuk..ni dah beso ni lah aku baru leh masuk..

    so sesaper x masuk lagi leh r masuk sbg pelawat..jgn masuk sbg pesakit...kesian owh...

    keje ospital sbg aper..penternak bacteria pro biotic miahahahha...



  3. saufiahmad Says:

    miahaha gerak dloo...gerak dloo...


  4. Anonymous Says:

    aik.bahagia ke? haish. dlm hati ad taman weh. nmpk lua tak mungkin same dengan dalam kan. ko nak ternak ke?janganla. tidak sihat budaya itu. eh tapi antibiotic mmg dari species mcm tu jugak.hehehe.


  5. saufiahmad Says:

    miahahha ain2..ye ker macam tuh..aku ader prasan gak tuh..tp knaper ain..cewwah cam drama plak..boleh kan aku ternak bacteria kan kan..miaahahha