semuanya Chun saja...


wah seronok plak menulis mende2 berat macam smalam..ketagih r plak
dah lamer x tulis mende2 berat macam smalam..
asek2 mende ringan..
macam maner nak maju...

tp itulah yg 'mereka' sukakan..
x perlulah kaco kerje mereka
ko buat lah aper yg patut asalkan jgn kaco perut dan bontot mereka..
umphh 'mereka' lah sbnarnyer yg membunuh pemikiran anak bangsa mereka sendiri
lalu mereka tuding permasalahan yg terjadi
kepade orang len...

hahah jom kiter refresh perkara yg hangat berlaku
sejak 2 menjak neh...

perkara pertama...citer abang polis....
satu mesia dah tau citer neh
x yah nak di recapkan balik...
kesah sedare amirulrayid...
jgn risau keluarge amirul..saya x kan buat aper2 spekulasi
Al-fatihah saya sedekahkan kepada Arwah...
saya pon nak salahkan abang polis kesian r plak
sebab mungkin dier ader reason dier sendiri..
tp orang yg menembak arwah haruslah dihukum dgn hukuman yg setimpal..
aper2 pon setiap peristiwa pasti ada 2 kisah..
aper2 kami mhukan keadilan ditegakkan...
dekat facebook fan yg dok marah bang polis pon dah mencecah beriban2
pastuh ader gak group yg sokong polis miahahaa
macam2

citer pasal pesbuk...miahahah
yg neh seorang mamat neh..tulis dalam fesbuk macam2
nak bunuh tu la nak bunuh ni la...
hebat2..
tp saya salute kepada Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat.
rilek jerk orang nak bunuh dier..dier cakap x gentar pon ngan ugutan tuh
sbb dier tau ajal maut di tangan tuhan..
kalau dah masa..dier pergi jua..
kuatnyer iman beliau...
tp seryes..branilah mamt tuh nak bunuh tuan guru..
tgok baper orang bekap tuan guru...
miahahahaha..saya pon akan bekap beliau gak sebenarnyer
ye lah dah orang x bersalah nak bwat aper dibunuh???

aper pon pesbuk memang pawer...
macam2 hal leh berlaku kat sane...
aper2 pon skang pistol dah bukan main hebatnyer lagi
bang sana bang sini miahahah..
smakin hari kita hidup dalam ketakutan
siapa kata kita masih aman...
nak bersuara pon kene pikir 10 kali
kebatilan dibiarkan berlaku..
maner x nyer ko tegur kebatilan
 ko akan hidup susah..
haiii demokrasi~

tuhan marah kalau amar makruf nahi mungkar x berjalan~~"

:::keharokkan apekah yang berlaku:::

dah lame x layan gambo kan jom layan2

selangkah demi selangkah


kuat bile di badai


ramainya mereka ibarat pepasir dipantai 


tetapi rapuh..



hahaha self potrait

dinner bersame miss ruhil n miss suniza..saya mengucapkan selamat maju jaya buat kedua2 Dr wannabe

pantai sabak


pemandangan sebelum sampai pantai sabak

aper pun semuanya chun saja...



2 Responses
  1. bUbbly teEm Says:

    aminulrasyid bukan aminulrayid


  2. sachiasukai Says:

    huhu...facebook-mcm2 bende ditulis n diluah..
    kes aminulrasyid-doakan yg tbaik for him n his family..insyaAllah,keadilan akn bpihak pd yg benar=)