Universal Studio ~

cerite kemudian layan gambar first miaahahha..
kepade bulat..gwa dah x leh tahan dah...
dan gwa menunggu untuk hari ahad..yiepieee...

:::keharokkan apekah yang terjadi:::

apekah ini...universal studio yer anak2



sekitar new york..x sangke ader new york kat sini miahaha




sedikit street photography



Panic At The Disco!



terlalu khusyuk tgok persembagan madagascar



u should have never trust the hollywood



bersama gloria...korang pernah tgok alex scare real miahahaha

banyak lagi gambo n criter tunggu2..panduan tips dan pandangan tentang universal studio akan diberikan..gambo nak banyak lagi tunggu dekat fb
gambo yg dipaparkan ni memang paling cikai r sepanjang perjalanan neh..

x sabar tunggu hari ahad..ngahahahha

4 Responses
  1. cikminn Says:

    isy ni yg aku nak mengamuk neh..sje je wat aku jeles..hehehe..

    aku gi 3jun nnt..ko bile ley jd tour guide aku....sape nk amek gamba aku nnt~~~


  2. saufiahmad Says:

    umm tp ingat cik min aku ader tips tok ko...kalo ko pergi weekend..miahaa tunggu..chekit out..blog ni yerk tok tipsnyer bermule minggu depan...


  3. Anonymous Says:

    singapore..ala....aku nak g. ko ikutla


  4. saufiahmad Says:

    miahahaha kopak ler aku maihahaha..tp kalo taun depan ok kot..miahahaa