Kenapa?

kenaper erk..kenaper kenape...kenape...sok dalam entri nih meh kiter penuhkan soklan knaper dalam kepala otak kiter yg berjammm...bul..miahahaha

knaper erk kiter nak jadik kuross???

knaper erk senang melafazkan tanpa rasa tanggungjawab???

knaper erk seronok melakukan maksiat??

kenaper erk smayang kiter x selalunyer khusyuk??

kenape erk kiter malas berfikir???

kenape erk suke amek hak orang???

kenaper erk x bleh trime teguran dan selalu raser kiter betol???

kenaper erk orang melayu nak speaking ngan orang melayu???

kenaper erk nak pakai sweater tgh2 ari buter kat mesia??

kenapa erk nak jadik peymes,gedik n sbg-nyer???

kenape mesti menghisap rokok???

kenapa bercinta kalu tahu kesudahannyer pasrah???

kenaper mesti periksa biometri nih abesss lambat arghh tensi...tensi???

:::keharokkan apekah yg berlaku:::
jawapannyer kabur....dan subjektif..maksudnyer x der skema jawapan yg bleh diberikan r miahaha...terpulang r pada ente nak jawab camna...
yg penting tepuk dada terasa sakit di dada miahaha



jawapan kabur spt bokeh di atas..kabur-kabur...

3 Responses
  1. Ina Chu Says:

    A'ah kn..
    Napa la biometri lambat sgt periksa..
    JS.. JS..huhuuuuuuu
    neway, all da best!!!


  2. aku lah Says:

    kenape org suke melafazkan tapi tak btangungjwb.yawww.i like.
    lpas tu pasl sweter tu.kalo nipis aku consider la kan.hahaha.tapi takkan tgh terik gile nak pkai kan.tapi aku pkai weh.dlm spital sejuk gile.so bile klua tu.mak ai..nikmat matahari.panas gitu=)


  3. nurulramizah Says:

    tu kite kne tnye hati kita knape kita suka melakukan perkara2 tersebut.....