Selamat hari lahir Azlan Sap

hari ni tepat jam 12 alan ato namer len nyer mahluk mahmeri paling berjaya dalam dunia telah melangkah sehadapan umurnyer..menjadikan dier genap 22 tahun...beze ngan aku 2 tahun tp still leh masuk paler...

namer sebenar Azlan bin Sap..dilahirkan sebagai seorang asli keturunan mahmeri..beragama animisme....

first tyme kenal dier maser minggu 3M...dah jadik rumate dier lamer da..miahaha...dekat umk ni dier r yg leh wat aku ketawe terbahak2 miahaha...wlopon x selalu tp citer dier memang kelako miahaha....

seorang yg panas baran pader tempatnyer..bilek x bersih x kan x baran bhai miahaha..tp sejak 2 menjak ni menjadi amat sensitip miahaha...nak gurau pon x bleh..blah r wei...miahaha tp aku paam..mungkin exam wat dier tertekan miahaha...

ucapan dan nasihat saufi ahmad padenyer

lan jage makan...ko badan da makin naik bkan aku jerk yg kater..kalo kerusi ni leh berkater mesti dier da cakap da...wei alan ko da makin beratt miahaha...
bkan aper aku x nak r ko jadik cam aku..lemak da penuh badan baru ingat nak buang miahaha..sadis woo

lan jgn luper smayang...ko da belajo semayang...aper laie semayang ler...puas aku ngajak jawapan ko..nanti2...sampai biler....kalo ko ikhlas x yah tunggu aku ajak miahaha(saun direk terus) aper2 pun islam bukan agama paksaan ko kene ingat tuh

lan smoge ko berbahagia ngan zila...zila tuh pempuan baek..layan r dier ngan baek..jgn r dok2 marah2 dier...sian dier miahaha ader ker zila kene marah ngan alan miahaha..sedangkan lidah lagi tergigit...jage la zila tu seperti kapas putih di hatimu jgn dibuat noda miahaha...ingat tuh...

lan teruskan mengkaji dan membacer artikel tentang forex...Allah(tuhan) x akan sia2kan usehe hambanya...troskan mengkaji tentang forex iAllah satu ari nanti aku akan jumper dgn prof. dr azlan sap..maser tuh dah kayer aper laie meh r sedekah kat aku satu ker 2 lens yg mahal2 miahaha...

yg last..skali cam beser r ..segala yg terbaekk!!

:::keharokkan apekah yg terjadi:::


kek yg x seberape..tp ikhlas bhai...ktorang pon ingat2 lper..x sempat nak wat persiapan lanjut miahaha




alan n paren




aku ngan alan..sblom kejadian..perhatikan tgnnyer




x sempat nak turunkan tgn kek da sampai ke muka..amek ko sebijik(sblom ni da kene telur da)




arghh muker aku!!miahahaha




ni ler hadiah arijadik dari kami..sebatang cerut murah miahaha..layannn

3 Responses
  1. Nur Cahaya Says:

    sdapnyer kek!!!! membuatkan diri rsa nk terjah bakery. hoho.. ps2 nk report, korang smoking dlm kampus. hahaha!!!


  2. nurulramizah Says:

    happy bezday kat dier......


  3. azlansap Says:

    alamak x perasan plak ade citer pasal aku..hahah

    walaupun dh agak lama..tapi still nk komen gak..

    thanks kepada saudara sopi...
    sahabat terbaik aku.. hahahaha

    terharu beb...