Sajak Melalut melaut

garangnyer aku bukan x sayang
barannyer aku sebab tegas


nak ku tegur marah
x ku tegur salah
hanyut melalut kelaut..


jahatnyer mulut aku untuk menegur..
dalam hati memancar sinar yg jujur..

adat manusia ingin mendengar yg indah
pdahal yg indah kadangkala palsu
lidah membisu
terkujur kaku
melihat noda berlaku
dibiarkan  berlalu

lemahnya iman dgn berdiam diri!!!
bior..gasak kan
miahahaha...

 yg hilang kelaut bukan aku..
ko...
yg lemas dalam laut bukan aku
tuh ko
kubur aku kubur aku
kubur ko kubur ko...

:::keharokkan apekah yg berlaku:::

malang saper dapat kawan camnih miahaha
tp per leh wat..gasak kan miahaha
sejak 2 menjak ni aku kehilangan mulut sakti yg boleh menyakiti hati miahaha
x au r malas dah nak tegor
kang orang kater mulut jahat
semoge berbahagia...
saper makan cili dier raser pedas!!! dan masin sedikit miahaha...


enjoy aja
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    aku pon taknak dgr bnda indah.sbb tak bes.sopi kutuk aku plz! kutuk ok.bukan ketok.aku dala pendek.hahaha


  2. saufiahmad Says:

    haha aku x mo r ketok ato kutuk ko.. ko x bwat salah per pon miahaha..sian ko...