Alhamdulillah rasa di hargai

ok saya rasa dihargai...tqvm..aper cer sbnonyer miahaha
 haa gini...pader bbraper ari yg lepas...
rauain telah menulis sesuatu di wall fb ku...


 ehhemm.ade orang menang ape eyh???(O_o)konpius~


aper bende dak ain cakap nih sambil menggaruk paler...
x per r abaikan..n then td dier tegor kat fb..
dier cakap aku menang kontest...
lagi la aku pelik contest per plak
 haaa contest ni rupernyer 
ingat x post yg neh


haa gwa pon masuk sebab gwa tgok satu blog kawan gwa neh yg cambesh...so aku pon mengambil kesempatan r..masuk pertandingan tuh...cam biaser r..dari ke ari aku bkk laman webnyer..x der pon keputusan..lelamer dah x bkak...sampai lper aku pernah masuk ptandingan tuh..

aper pon nak ucapkan trimas kepade mak  bapak yg melahirkan diriku
kepader keluarga di kg..
kepader rakan..
kepader organizer...
terharu..(cewwah cam poyo r plak an miahaha)

n that gambo credit to izzat ahmad...gambo diambil maser cuti sem maser tuh dah x der keje nak wat..so kiter buat lah session street photo...untuk album yg lebeyh lanjut

lets come out n play album

ok cukup pasal tuh skang nih amatlah sibuk malam tadi jerk kene wat assngment pastuh kene bkejor ker msyorat prs tok program seminar sehari bersama prs...harap2 berjayer la..kalo berjayer credit to my anak buah sumer dorang yg membantu..kalo x berjayer u all can blame me la...no problem..sehingga skang sumer berjalan lancar...lepas tuh bkejor plak carik kertas kerje rowing tok KRU waaah...berlari aku ker asrama..miahaha..ale2 x yah..proposal tuh x diperlukan..miahah lepas tuh anto assngment kat ah hong..skang aku tersidai kat sini..

aperpon gwa enjoy...hidup sbg seorang remaja x kan besh kalo dodok jerk ..pasif.....pernah ader sorang tuh aku tanyer..aper dier wat maser dier remaja...dier kater saya dak baek saya x buat bende x senonoh..miahaha...aper pon sumer orang tuh samer cumer pengalaman hidup yg membezekan mereka...remaja x lari dari risiko...dan remaja perlulah belajar berhadapan dgn risiko...ok fullstop..noktah...

:::keharokkan apekah yang berlaku:::
link kemenangan~
bergembire..kembali menembak selepas 2 minggu tidak menembak..dan hasilnyer ialah sept berikut

pantai pak amat..koter bahru

kaki busuk paren my rumate


scene at pantai pak amat


global warming

menjaler...


new profile pic in fb....sooon bak kater ain bkan aku x kenal gambo bdak gemuk tuh miahaha..
3 Responses
  1. This comment has been removed by the author.

  2. Anonymous Says:

    miahahaha.ko ni.pttla aku tny menang ape wat sengal ubi tak tau.rupenye memang tak tahu.haish.sbek aku rajin pg usha blog tu


  3. saufiahmad Says:

    aku ingin mengucapakan ribuan trime kasih kapeder yg berbahagia ain kerna btau aku..kalo x siyes aku x au miahahaha