Tersepit~

erk tersepit...

antara keluarga dan kerjaya miahahaha




lihat sajerlah ayat diatas..aku x au kenaper isik kluarga aku akan balik rumah hujung minggu neh..kalo nak diikutkan dari setue abah ko sampai ler ke mude si ayesh akan ade di rumah ujung minggu neh...wahaaa beshnyer

tp kenaper tetibe plak an??ader raye ape ape ker...kak ul siap nak belanje makan laie tuh...gwa bajet kak ul nak kawen kot miahaha...

kalo ikutkan ati nak jerk aku amek tiket esok pagi kol 9 n sampai kol 9 malam esok~

tapi

ader plak komitment len yg perlu diberi~

karnival sukan fasa..skang kol 1 stgh pagi..baru balik dari membuat perispan tok sukan fasa..nak balik boleh tp nanti per plak kater dak2 neh...~

tapi kalo balek
laie besh leh kumpol ramai makan2..gusti2 dgn eqal.n ayesh

terdiam sebentar di bilik td~....akhernyer memilih keputusan tok bersame

kekanak SBH(penternak agong tok sukan fasa) bkan x sayang kluarga...tp kekadang kiter kene pikirkan orang len sblom pikirkan diri sendiri miahahaha

buat famili2 skalian bergembirelah..len kali ah ko belanje aku kakul~

:::keharokkan apekah yang terjadi:::

aku mahu manhatanpish market n wak radolnyer sate miahahaha..trebaekk...tp kalo kene pilih gwa pilih satay wak radollll~..terbaekkk~

berfikir untuk tidak membuat album baru di fb sepanjang bulan april..mogok sebulan miahaha..macam boleh~..pekse bhai..mesti boleh~
1 Response
  1. cik wawi Says:

    aq paham sgt3 situasi ko...
    aq sllu ckap elok2 kt mak aq,
    bukan aq xnak balek rumah,
    tp aq byk sgt keje...
    dulu tu laen la byk mase lpg,
    skrg ni dgn thesis segale,
    mak aq smp merajok soh aq dok jek utm x pyah balek rumah...
    mmg r rumah aq dkt jek kn ngn kampus,
    namun keje yg mnimbun ni sape nk buat??
    aq taw aq bdose da buat mak aq kecik ati.
    tp aq harap mak aq paham yg aq tpakse, klu x maw x grad aq ni.
    dah sape plak nk sponsor aq klu xtend kan?


    p.s. sorry komen aq pjg sgt