Sebelum

sebelum kenal kiter x kenal dan x terkenal
sbelum terel kite kene belajo
sbelum berjalan kita bertatih..
sebelum berlari kita kene berdiri
untuk mengelakkan peristiwa
kencing sambil berdiri~

aneh kenape ramai yg inginkan kesenangan
sebelum merasai keperitan
x tau ker keperitan tu la
kemanisan di kemudian hari

usaha dan sabar
iAllah akan jadi hebat
orang akan panggil hero
kalo kiter pelan2 kayuh
kalo kiter gopoh2
memang cepat berada di puncak
tp cepatlah jugak kiter akan jatuh~

tidak paham ngan sesetengah anak muda sekarang...
barang ader ditunjuk
skill x der r power sgt pon
amek gambo dgn internal flash terkeluar..
kelako aku tgok
tayang r dier ader barang power
gambo x der r power maner

abe D yg power pun merendah diri
nikan plak budak hingusan nak mendabik dada
malu sket wei..
biler ditanyer
pasal apeture,shutter,ISO haram
x master lagi..
tuh belum yg laen~
shame on u~

:::keharokkan apekah yang terjadi::::

ditujukan kepada diri sendiri tidak ader kene mengene ngan orang len..kalo terase mahap jer la.~
3 Responses
  1. sape bhai??terasa aku weh sifu....hahaha....


  2. saufiahmad Says:

    bkan ko ah..ader r aku tgok dak kat bisness week neh...skali tgok cam jual camere...asek tyg camere jerk...kalo nak bmegah..jgn bmegah dgn camere..bmegahlah dgn gambo yg diambil~>stakat camere..x heran r...


  3. owh...nasib baik aku x malukan my sifu..sbb aku xpernah agi show off pasal camera....aku rasa aku tau sape...hikhik....nanti kita ajak kuar sama2 ar...sama2 tunjuk..baru malu dia kot...