SBH

SBH-simply best hut
SBH-syrian betta houz
sbh-semua babi hutan miahahaha

aper sbh neh..ini ler singkatan tok course aku..huh~

btaper beshnyer sbh ni..ramai yg mengatakan beshnyer berade dalam sbh...bersatu teguh..belajonyer pon besh.bebudaknyer pon sempoy~x kire la junior ker senior..ktorang mmg bersatu

oleh itu saya mnyeru semua senior sbh tundukkan ego anda..marilah kiter bersama menjulang nama sbh tok sukan FASA neh...kalo menang bangge tuh..x kan kiter nak selamnyer di anak tirikan~

semuanyer di tgn anda..junior kiter sanggup melakukan aper sajer tok namer sbh xkan anda sanggup menutup mata mebiarkan kita kalah~...looser..

oh arituh hari bday neah.sambut skali ngan din gay nyer bday...antare gambonyer~
kek bday neah n din...miahaha appy aniversary..romantis gituh


the pioneer @ pantai irama


mangan~


yeaa saya menang adiah


din gay yg x berapa gay dah..syukur dah x gay~gwa bangge ngan lo~

::::keharokkan apekah yang terjadi:::



makkk...aku mahukan kasut baru tok sukan FASA bleh~~



ok tambah satu lagi gambo neh..waaah saufi ahmad tampak kurus...percayalah ini ilusi semate2..saufi ahmad masih budak gemok yg dloo miahahaha...tp malm tuh knaper aku sungguh segan tok melalak didepan kanak2 sbh yg len ..kalo bese bleh jerk melalak miahahaha

6 Responses
  1. khaliesah Says:

    ajo aku men pimpong..akakakakah


  2. saufiahmad Says:

    g bli raket pimpong dloo miahah raket pimpong miahahah..

    pastuh ko kne seat up 100 kali pastuh kene jog sejauh 4 km seari..sanggup x sanggup~


  3. khaliesah Says:

    akakakakah...raket pimpong???? aku leh pinjam ngan ain..
    waaa~ x sangke pimpong nye fitness lg mantop dr fitness netball..hahaha


  4. saufiahmad Says:

    jgn ingat pimpong adelah sukan picisan~miahahaha


  5. khaliesah Says:

    aku x trfikir pimpong adalah sukan picisan..
    aku hanye memerlukan bantuan utk latihan pimpong..thanks~
    hehehe...
    :D


  6. apa lae bantulah dia sowpi akakah...
    khaliesah..ko ble sowpi ajo kne la bersungguh sungguh au..jgn igt da power netball boleh power pimpong akakakakakah....