Alhamdulillah

inilah rezeki..bersyukurnyer..
inilah bantuan yg telah diberikan
ok chop aper sbnonyer yg berlaku??

ahaa arituh Fakulti Agro Industri dan SUmber Asli
fakulti gwa r telah mengadakan hari enviroment day
unesco enviroment day
mcam2 dier buat 
dari bersihkan PCB yg turut disertai saufi ahmad
pidato pejadah ntah dan sbgnyer
dan satu lagi ialah pertandinngan amek gambo
bertemakan flora dan fauna

memule bile diberitau aku cam x mo masuk
sebab yela ajer giler
syarat dier adelah gambar sendiri ato gambar dari internet
kompem gwa kalah kalo ader gambo dari tenet..
gambo dari tenet sume pro2 punyer
saperlah aku untuk menandingi mereka yg pro2 tuh
hanyelah pipit di lautan

tp ntah bile dah sampai  UMK terase plak nak masuknyer
maka antor ler aku gambo yg x sbrape 
kepade pihak penganjur..
memang x der niat nak menang r 
maner leh lawan gambo tenet yg pro2
tp aper salahnyer mencuba...

dgn x der harapan maka saat berganti saat
minit pon samer..jam pon same ari bganti hari...
setiap ari ler aku lalu kat dewan tgok gambo sendiri
tgok gambo yg len pergh x nak pawer plak
ader gambo yg pakai macro yg dicilok dari tenet
aku hanyerlah gambo di kebun sultan JB...
yg cikai-cikai ayam..

dan td..memekak lah siar raya
memanggil sumer pelajar fasa tok ke dewan
aku buat keras jerk dah petang panas2 camneh
dok bilek sambil layan gLee lagi baek...

tgh2 tgok gLee..tibe enpon bbnyik
ikutkan ati memang malas nak angkat
tp tgok wini plak yg call..
dgn baek atinyer aku angkat
yg tepon wini tp yg cakap 
madam Mary(bukan nama sbnar)
dier cakap..saufi datang dewan skang..
awak menang..

aikk menang gapo plak neh~
gambar awak menang..cepat datang skang
bingkas meninggalkan laptop yg tgh memekak
lagu gLee segere mencapai kad matrx di pintu
dan bergegas ke dewan yg terletak sekangkang kere
dari bilek...

nak dipendek kan citer naek lah aku kepentas..yea
menang syukur2..

saya nak ucapkan terima kasih kepada
Allah s.w.t....
..semua yg menyokong saya
kanak2 SBH sekalian..
wini,ain n ah hong
mak yg melahirkan saya di dunia
dan abah yg merupakan influence terbesar dalam bidang neh
adek bradek yg cam besh
dan FASA yg terbaek...

nilah kali kedua aku di ikhtiraf gambarnyer selepas yg first neh..syukur...aper pon masih terlalu awal untuk dipanggil yg terbaek...saya masih budak baru belajar..salah silap tolong tunjukkan

dan petang td terus menabur bakti mengajor daniel n chuah pasal camera...n kepada mereka yg berminat...show ur pic not ur camera dumb asss

:::keharokkan apekah yang terjadi:::
yea sayer menang no 1...




bsame ah hong n ain..penyokong di import dari SBH

bday girl wini turut menyaport

wlopon hanyer hamper tp kepuasan apabila diiktiraf itu lebih penting

yeeehaaa

bsame gambo kemenangan

sumer gambo yg ditunjukkan kat ptandingan tuh bkan cilok tenet punyer x cayer jom tgok

Flickr aku miahahaha

gambo kemenangan..spatutnyer tajuknyer ialah..give em some space..sbb nak mnenunjukkan space yg ader natara pokok2 tuh..nak btau bahawa..alam skitar skang memerlukan ruang anatra kemajuan teknologi dan alam sekitar..tp tajuk yg ader kat situ ialah never let the green disapear..layannn...

5 Responses
  1. congrtas ye saufi ahmad


  2. Anonymous Says:

    eeee.gedik tau. tingalkan lagu gle..hahaa.cantik la gmbr! congrats!