Dia Datang...

dia datang dengan sunyum simpulnyaaa
dia datang jeng jeng jeng...

ramadhan datang lagi ;)
shuke2

jika ramadhan kali ni lebeyh baek dari dulu maka aku orang yang berjaya
jika ramadhan kali ni  same macam dulu maka aku orang yg terpedaya
jika ramadhan kali ni lebeyh burok dari dulu maka aku orang yg celake...

jadi dimanakah anda berada ;)
renung2kan dan slamat beramal..
dah nak puase yea yea~

di bulan puase kenape x der xtvt ek
bulan puase bukanlah bulan tok berehat..
selain mempertingkatkan ibadah..
kite kene gak wat [program2 yg berpekdah


:::keharokkan apekah yang terjadi:::

orang yang berimna menunggu bulan ramadhan seperti kekasih sedang menunggu kekasihnye ;)

saya ingin meminta maaf secare terbuka..keatas segala kesilapan yang telah sya lakukan kepada semua orang tidak kira yang zahir atau pun tidak

sesungguhnya saya adalah manusia biasa yang sering melakukan kesilapan...selamat menyambut ramadhan yang barakah ...wuuu mahu nanges2
2 Responses
  1. ShirA Says:

    selamat berpose...^^


  2. saufiahmad Says:

    slamt berpose.smhoge ini ramadhan yg terbaek ek...pose penuh nanti dapat dwet rayer k miahahaha...;)