terime kasih

maulidul saufi ahmad

apekah yang terjadi
angka 2--0
dah jadik 2--1
tahniah kalau 21 tahun yang lalu lahirlah seorang bayi
yang katenyer bakal mengegar dunia..
iAllah boleh..

first tyme sambut bday dengan kawan2
sblom nih x pernah lagi
wlopon maser kat maktab...
asal arijadik aku jerk cuti..atau pulang bermalam
so x der kesempatan nak smbut ngan kawan.
tp pader umur 21 ia menjadi kenyataan
sptutnyer aku nak balik..
tp x jadik damm
sebab dah biasekan sambut kat rumah

disini nak ucapkan ribuan terime kaseh bwat kawan di face book
yang mengwish..
wlaupun cakap HB jerk
ia cukup memberi makna yang mendalam terime kasih

buat mak yang dah call banyak kali pagi td
tp aku x angkat sebab tido
dan akhernyer petang neh dier tepon
smekom..p..arinih ari jadik ko kan
gwa pon ketawe hak ah..arini lah
dah tuh asal call pg td x angkat
tido r mak..tido lepas subuh td..
ouh abes tuh bwat per jer ai jadik ko..
x der per..
dah tuh g la belanje kawan2 makan..
umm x yah dorang yg belanje p makan...

malam td nak jamming
tp terpaksa dibatalkan sebab dah full book
time tuh la nak full book
aku sdikit kecewa

pastuh dak2 sbh tetibe jerk ajak sahur luor
aku pon tpanjat..x kan wini pon nak sahur miahaha
dah tuh g sahur kat mcD plak tuh..jauh bleh tahan miahaha
memule janji kol 1130..pastuh aku tunde kol1230..pastuh aku tarik balik jadik 1115
haha harok naseb baek dorang penyabor orang nyer
makan2 tetibe kluor cake
ekceli dah jangke dah miahaha
korang ingat aku bute ker aper...
x nampak plastik itam tuh
anyway kind of suprise miahahaha..
terime kasih diucapkan kalisah,wini,wae,neah,yob dan din..
korang memang besh..
x au nak balas jase korang macam maner
korang memang menyuntik mood bday kat aku...

balik pon dah nak subuh...
sementare nak tunggu subuh bukan nak bertadarus ker aper
dammit tol
aku pon balas la komen2 orang wish bday aku ;)

dgo azan subuh amek wuduk n terus smayang n terus tidor
bgn2 dah kol 12.ok leh tahan 6jam aku tido
bgn2 tros tgok phone
ader 4 missed called..mak miscalled bnyk kali jugerk r

dah 12 lebeyh mandi2 balas wish bday pastuh g smayang jumaat.
balik terus edit mengedit gambo lepas tuh
dah petang..ader temu janji nak ajor orang amek gambo ;)
 n then ajak paren g bazaar ramadhan

demm time tu plak nak ujan..
n kitorang decide makan char kuey tiow lagendary punyer
aku pon ulor la dwet kat paren sbnyk 3 hengget..
dier kater  x payah..
dier bukak dompet dier..
dier keluor satu2nyer 10 hengget yg dier ader dalam dompet dier
die bayor..
aku tdiam..sayu jer terharu pon ader...nak nanges pon ader...

dalam hujan lebat tuh aku carik kedai
karipap yg dikatakan alan lagendary..
aku carik x jmper ...
balik bilek aku citer kat alan...

lantas alan terus keluor..
aku ingta dier nak g bazaar ramadhan r beli makanan dier
bile dier balik aku tgok
tgn dier kosong
pastuh dier cakap p x der r kedai karipap tuh dah abes..
aku tanyer maner makanan ko?
dier cakap arinih zila masak..

dalam ati aku cakap.
pergh dier keluor dalam ujan lesak tuh sebab nak
belikan aku karipap kegemaran aku ker aper
perh sayu giler...terharu pon ader.nak melalak pon ader..

pastuh nak dekat buke alan keluor lagi..
dier g amek makanan ngan zila
aku ingat makanan dier sorang jer r..
pastuh dier cakap
korang simpan char kuey tiow korang sebab
aku ader makanan special tok korang

aku pon okeh chantek bile dier bukak mangkuk tingkat first..nasik..yg kedua pon nasik
yg ketiga sayur chapchai..perghh sedap gile..
n dier tutup mangkuk yg last tuh..aku pon wat x au jer la..
bile dah azan dier bukak
n teng teng teng...
sardinnn miahahahaha mak aih nak terharu gile r...damm r..
makanan fav tuh miahaha..

aku ingin mengucapkan tq pader zila(awek alan yang cun dan baek ati) serta kawan2nyer juga
kerna memasakkan lauk yg sgt enak
seryes sedap..
dgn lahap gwa kasik sental itu mangkuk tingkat miahaha..

tp ape jasa aku sampai dihargai sebegini rupe
terime kasih kerana
mengingatkan aku bahawa nilah rumah aku...

ok itu aper yg berlaku sblom  traweh td...
ni yg berlaku

teraweh g traweh pon ujan lebat..seb bek ader payung...
pergi2 imam dah abes rakaat first..
abes smayang ujan maseh lebat..
tabah jerk balik

dah balik..sampai bilek
ale2 ader karipap
lan ko kater karipap x der
haaa suprise..
wahaaa ader karipap lagend miahaha sgt suker aku pon bedal 2 bijik..
maseh ader bnyk..
pastuh bukak char kuey tiow yg paren belikan td..
pergh enak gile

pastuh aku pon ngajak ler bebudak neh makan samer
dorang pon makan ler
abes alan makan char kuey tiow
aku pon dgn rajinnyer ingin membasuhkan bekas itu
maklomla dah dibelanje orang x manis plak kalo nak soh orang tuh basuhkan
aku pon basuh ler tanpe raser curige..

dah habes basuh tanpe rase curige aku pon keluor
splashhh...air yg busuk gile kene kat aku
alan ngan paren tgelak2 kan aku..bau baju tuh memang superb busuk gile
amek ang..smalam aku tunggu sampai kol 3 x balik2

pergh kene gak air busuk..aku ingat abes dah :)
lepas tuh aku basuhkan diri
then lepas abes basuh baju jerk ader plak cake
Ya Allah dak neh..tq tq..
ni seryes gwa suprisenyer.cam chi ;)
lepas tuh dato datang
porrrkeeh jom jaming
jamming sampai kol 0000..

maka satu hari pader 20082010
amatlah singkat :)
I wish everyday is 20082010
tq my fren :)
kepade my roomate..my sbh...my bpj's..my kmk and her...tqvm
tochei san

:::keharokkan apekah yang berlaku:::

satu hari yg penuh..esok mahu buat catalog tok sbh trading pastuh kene handle program kaunseling kelompok(tp kenape aku) n stadi aqua...nak test weh....

untuk gambo2 mase bday..lihat sini yer
7 Responses
  1. Sachi Asukai Says:

    happy birthday saufi ahmad=).eyh,org da anta wish bufday kat skype.huhhu..nnt on baca ye=)

    HAPPY BIRTHDAY!!
    >mg pjg umur n dimurahkan rezeki slalu.
    >no angka kita da same da=)
    >hv a blessful day!

    tc!


  2. saufiahmad Says:

    sachiiiiii..tq tq ahahaha

    yer ker later nanti check ek

    umm aminn kan doanyer tq tq again
    oo dah samer erk angke kiter ahaha

    ok tc too :)


  3. cikminn Says:

    happy birthday saufi ahmad..aku x sedar pulak bday ko hehehe..almaklumla agak bz kekeke ampuan ya pak.
    weh aku da x private blog heho


  4. saufiahmad Says:

    ko bnayk dah dipengaruhi oleh bulat sbg contoh heho tuh...maihaha
    waah aku tegur tros ader citer baru yerk..pawer tol kritikan aku skang miahaha poyo2

    tq cik min :) aku nak ole2 dari korea boleh ???


  5. SyerAgh Says:

    eppy birthday sopie oii~~ tlupa nak wish kat fb, kat snie pun jadik la ya..


  6. Anonymous Says:

    bile lak nk cite sal love story sopie


  7. saufiahmad Says:

    aiyaak citer love story r..citer bed story boleh la ;)