visit saufiahmad.blogspot.com

kenapekah dengan tajuk berkenaan
arap2 laa ader orang lawat blog aku yg cam cikai2 ayam neh
miahaha setelah mencapub kejap kat
video majlis dekan
arap2 dekan pon teringin nak datang blog aku neh miahaha
ni adelah kemahiran insaniah nih dekan miahahaha

cerite nyer begini
bebudak kem bumi
saper dak2 kem bumi nih..
dak dak yg pergi ke kem bumi r
di paksa untuk menganjurkan majlis anugerah dekan

n tok persembahan dorang x au nak wat per
so salah sorang dari gang ni btau wat video
so dorang x der director
satu malam zul call aku
mintak tolong jadi director...

atas alasan aku seorang yg kreatif..
kreatif la sangat..
memule gwa cakap...
kalo photografi bleh la..
cinematografi x pernah try
tp bukan sikap gwa tok menolak kerje mentah2
kiter cube sehabis baek dloo

dan hasilnyer...
bg aku ok jerk la..x r memuaskan
tp x au orang yg tgok sumer dok cakap
2 thumbs up
ahahaha...x au nak cakap per..tq2...

so lately agak bz
tugas aku sbg marketing pon x wat lagi
mahap boss..ampunkan daku...
bnyk ngat komitment len...
abes dah u kecik orang x dak
kalau nak pecat..pecat r
tp aku x kan cakap aku dipecat sedangkan aku keluar dgn sukerela(miahaha mnganjing napak)

mengenai gone wild...
bangge gile ngan junior aku terbaek r dorang yg handle program neh..
bangge tgok kesatuan dorang..
bangge ngan kesempoian dorang
bangge ngan dorang tu jerk mampu berkater...
saya ingin mengucapkan sekalung tahniah bwat SBH2
anda semakin matang dan kelihatan kematangan
anda dalam melakukan pojek neh miahahaha...
membuatkan aku lebeyh smgt nak wat grand diner@gala night tok korang
baek..saufi ahmad akan berusehe!

:::keharokkan apekah yang berlaku:::

masih sempat mencuri masa untuk menulis blog miahahaha..
layan gambo credit to daniel gello~

before war...hehehe..lepas tuh abess~


saufi ahmad bersame kumpulan lembu gile~



SU-JU~



dari kiri MK,jenice,nanang,fizang,din,daniello



mewakili sbh 3 prefom menanti sebuah jawaban...miahaha silap2..menanti mase yg sesuai miahaha
dengan x apal liriknyer,sore x sedap la bagai...tp layann~
3 Responses
  1. wawi Says:

    peh abg sopi hot seyh dimata
    adek2 junior pompuan cumel2.


  2. Anonymous Says:

    adek2 junior perempuan mmg sume comel2 hahahaha