permainan maser kecik

ulat bulu panjant seluar

saper dulu dier keluar


ulat bulu panjat lidi

saper dulu dier jadi


duduklah si ana menghitung kaki-kaki yang ader di situ

saper yg terkne perkataan di di dalam ayta jadi maka

dier kan jadik hantu tok men kejor2...


miahaha teringatkan kan kankan...


lat tali lat taili tamplom....nak panjang lagi

mak minah balik kampung

beranak dalam tong

namenyer sotong


haa ko keluor miahahhaa..kelako2


polis entri one to jaga

polis mati perompak jaga


miahahaha..kelako2...


jom kiter imbas permainan zaman2 hingusan macam besh...zasss


tenteng


saper x pernah men tenteng..kalo x pernah anda terlalu bandor dan rugi..rugi...


tenteng adelah permainan lompat menggunakan satu kaki..mule2 satu kaki ..pastuh satu kaki lagi pastuh satu kaki..pastuh 2-2 pastuh 1 kaki n last 2 kaki..


korang kene abeskan satu raun..n x leh pijak umah orang len(rumah disini bermaksud kalau ader batu jgn masuk kalo x nanti mati...


sgtlah seronok maen..neh tp aku cam dah lupe2 sket..ader pilih siang n malam n macam maner ntah men dier lepas tuh mihahaha


ceper


saper x kenal ceper..ceper ato penutup botol..biasenyer permainan ni bermusim..cntoh musim aderlah lepas pekse...ditimbang..paling hardcore men mata sampai 1000 mak aih jenuh...memang x der kijer...ceper ader la bunge la..tenggek ayam la cam lahan jerk..pastuh len region len lak peraturan..cam haram miahahah...


nyorok2


aku paling malas men neh..tp nak wat camner kang x men x besh plak...biasenyer kalo men nyorok2 dan jadi penyorok mesti aku raser nak tekencing...memang x leh tahan...asal nyorok jerk pastuh mesti nak kencing...


maka tersebutlah kisah satu hari bermain nyorok2..sungguh buduh..aku jadilah penyoroknyer...tibe tgh sedap2 nyorok..orang yg dok kire tuh pon maseh kire lagi raser nak tkencing gile2..maka aku pon balik umah..bile balik umah dah kencing nak keluor dah x leh ntah maser tuh kenape ntah..so yg si pencari nih menjadi pencari sehingga lewat maghrib miahah padan muke ko


ade juga tersebutlah kisah satu ari aku jadik pencari..sedap kire sampai 100..lepas tuh berjayer r tangkap 4 orang...nak carik lagi 2 orang malas...lalu terus membuat pakatan dengan 4 orang neh untuk bermain permainan laen..maka yg 2 orang lagi menyorok dengan bsungguh2 sehingga 30 minit kemudian mereka keluar setelah mngetahui ktorang dah x men dah nyorok2


yg paling jahat aderlah men nyorok2 yg bergerak..kejap nyorok kat sini..kang jap g nyorok kat saner plak..mak aih penat giler nak mencari


kejor2


kejor2 neh besh gak...slalu men waktu rehat kat skolah...sblom rehat baju sungguh putih berseri umpama dibasuh dengan pencuci daia...lepas rehat cam aram berkeloreng(kotor gile) sebab ader men slide2 lagi dalm men kejor2...


pastuh balek umah siap kene bising..damm...x besh betol miahahah


mern polis entri


aku pkn x paam men polis entri neh..x yah citer...


men cop cop tiang...


haa neh besh..ader sorang jadik artificial monyet..pastuh kene rebut2 tiang..pastuh ader lah karen lah bagai..n dier ader kiraan dier..

10 kali tukor tiang x dapat maka orang tuh akan ditutup matanyer dan diluku oleh salah sorang daripader yg ader tiang...

dah tuh luku bukan reti nak slow2..

jotos kuat punyer..pastuh...teke saper yg jotos..kalu teke dgn betol yg artificial monyet td dapat r tiang budak tuh..

kalo x..selamenyer ko jadi monyet jadian hahaha sungguh buduh


main baling selipor...


ini memang dahsyat..susun selipor pastuh orang ader satu kumpulan tuh baling ..n satu kumpulan standby..andai kater kumpulan pembaling tuh dapat menjatuhkan sumer..kumpulan yg menunggu tuh harus menyusun balik sebelum selipor getah yg keras memang kalau kene muke maut...terkene muke anda...


besh oo maen neh..lagi2 kalo lepas gado ngan budak tuh..baling kasik kene..pastuh target budak tuh kaw2...pastuh budak tuh nanges balek btau mak dier...

kiter pon cuak lalu balik rumah miahahahah sungguh buduh


::keharokkan apekah yang terjadi:::


sungguh buduh...bnyk lg nk citer tp cukup smpai dsini
2 Responses
  1. ain Says:

    sopi rindu eyh zaman kanak2?